Terug naar overzicht
Wij hebben het geluk dat er net voor ons nog een koppel trouwt! De kerk zal dus al versierd zijn! Enkel aan de stoelen doen we nog enkele kleine ballonnetjes.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik weet van mijn broer zijn trouw dat zij 250 euro betaalt hebben voor een bruidsboeket, 1 altaarstuk en bloempjes aan de stoelen. groetjes, Carolina
Hallo,Wij betalen rond de 100 € voor bruidsboeket, corsetjes aan de stoelen en 1 altaarstuk. Zou eens bij een paar bloemenwinkels gaan navragen wat zij vragen want er kunnen onderling veel verschillen zijn.Groetjes,Katrien19/06/2009
Wij hebben de kerkversiering door een kennis laten doen (als ik t nog ns zou overdoen zou k t wel zelf doen...), aan de hand van foto's. Dit was: een roosje in een flesje aan elke rij (stuk of 35), en twee bloemstukken met roosjes, 1 op t altaar en 1 voor de lezersstoel, voor 50euro + 30euro voor de flesjes.Mijn boeket hebben we bij een bloemenwinkel besteld, ongeveer 105euro, was perfect!groetjes,Nele
Hey,ik ben vorige week onze bloemen gaan bestellen voor op het altaar en voor in de auto's en heb hier 150 euro voorschot op gegeven, het zou rond die prijs zijn, mijn ventje gaat binnen twee weken langs voor mijn boeket, dat moet er dan nog apart bijkomen en aan de stoelen gaan we een simpel wit roosje hangen met zo een takje groen-vulsel daarvoor hebben we gerekend op een 50 a 75 euro, maar dat gaat mijn tante bestellen/maken/ophangen.. Groetjes,Sylvia20 juni 2009
he he dit valt al bij al nog heel goed mee.dacht dat da vele duurder zou zijn! :)zou het fijn vinde moest de kerk wel mooi zijn ma nog vele fijnder as de zaal mooi is!toch al bedankt allemaal!heb nog tijd tot 12-06-2010 !!!!groetjes anna.