TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
22-8-2009
|
19-5-2009 20:24:25
Wij hebben ook bewust gekozen voor oudere bruidskinderen omdat ik er ook niet van hou dat kinderen de show stelen in de mis. Anders gaat alle aandacht naar de kinderen en wij hebben best wel wat werk in onze mis gestoken en vond het erg als dat verlozen zou gaan. Anderen dachten er wel anders over maar dat maakte ons echt niets uit. Er is natuurlijk wel een verschil als de kinderen van jou schoonzus 1.5u lang muisstil moeten zitten vanvoor of ze gaan bij hun ouders zitten en gaan eens wandelen met de ouders. Je kan ze ook bij het binnen komen laten voorlopen en dan nog bij net overhandigen van de ringen benutten en de andere tijd bij hun ouders laten en iemand inschakelen die met hen naar buiten gaan als het te heftig wordt. Succes ermee, maar het is zowieso een delicaat punt.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
19-5-2009 21:27:40
Hallo, Onze bruidskindjes waren 8 en 3. Gelukkig dat het meisje van 8 zich over de jongen van 3 kon ontfermen. Hij is heel braaf geweest, me z'n auto's gespeeld tijdens de viering. Maar 2 jaar en 3 jaar is toch echt wel jong. Omdat er zo geen van beide de andere in "goede banen" kan leiden.
Succes
Marieke
P.S. er was bij mij een vriendin met een kindje van 5 maanden in de viering, ik had er ook eerst schrik van, maar we hebben dat wonder boven wonder niet gehoord.
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
19-5-2009 22:04:45
Mja, we hebben ook zelf onze viering in elkaar gestoken en het wordt ook heel erg speciaal! Ik weet nu al dat we deze 2 geen 10 minuten stil kunnen houden! Dat lukt zo al niet ... Precies ADHD soms .. En ze zijn erg jong... Oudere kinderen is niet mogelijk .. want ik ben euhm ... na die 2 kleintjes, de jongste ... :&
De tip om ze naar buiten te nemen om te wandelen is wel goed ... Dat ik daar niet eerder op gedacht had! Als het echt te veel wordt kunnen we dat inderdaad doen!
Nog tips ??
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
19-5-2009 23:16:51
Hallo, Onze bruidskindjes zullen mijn zoontje en mijn schoonzus haar zoontje zijn. Tegen dan zijn ze ook 3 en 2,5jaar! Onze ceremonie zal dan wel geen anderhalf, of zelf geen uur lang duren, maar ik zie er geen graten in! Ze hoeven echt niet de hele tijd stil zitten... Ik zou ze wat kleurboeken geven om zich mee bezig te houden, of als de dienst buiten is, een bal om mee te spelen! Groetjes, Stephanie
|
|
Nele
28-2-2009
|
20-5-2009 9:28:15
Mijn meisjes waren 3 en 5. Meer dan voorop lopen en de ringen overhandigen moeten ze zowiezo niet doen in de kerk... ze hebben de hele tijd braaf naast mijn ouders gezeten. Ik zou ze zeker naast iemand bekend zetten, hun mama en papa of oma en opa, die kunnen hen normaal wel wat rustiger houden... of eventjes wandelen als nodig... Voor de foto's (misschien ook niet onbelangrijk), hebben we ze niet de hele tijd meegenomen, we hebben de suite gevraagd iets vroeger naar de zaal te komen en hebben daar nog wat foto's met de kindjes gemaakt. Zo'n fotoshoot duurt meestal veel te lang voor zo'n kleine kinderen! Groetjes en veel succes! Nele
PS en laat je niet opdringen wat je niet wilt! Het is jullie feest... maar gulden middenwegen zijn ook altijd leuk om te bewandelen! ;))
|
|
Marieke
18-4-2009
|
20-5-2009 16:02:52
ps bij ons zijn ze 's middags even naar huis gaan rusten, niet meegeweest voor de fotoshoot. dat ging te lang zijN.
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
20-5-2009 21:01:16
Voor de foto's in de voormiddag gaan ze zoiezo niet mee met ons, dat was al afgesproken. Ze gaan enkel mee naar de kerk in de namiddag en misschien stadhuis, dat wisten de ouders zelf nog niet.
|
|
Wendy
28-8-2010
|
22-5-2009 12:37:10
Hey Lindsey,
wij hebben net hetzelfde voor. Mijn vriend zijn neefje zal 3 zijn als wij trouwen en we zien het ook niet zitten om hem te laten voor lopen. We vinden dit voor zo'n klein kind gewoonweg te overweldigend. Wij zijn van plan om aan de ouders voor te stellen om de kleine mee te nemen voor de burgerlijke trouw, dit duurt immers toch niet lang. Vervolgens wordt hij naar het huis van oma en opa gebracht bij een babysit waar hij op tijd zijn eten zal krijgen 's middags en een middagdutje kan doen. Intussen trouwen wij voor de kerk en hoeft mijn schoonzus niet constant te stressen om de kleine stil te houden of er de kerk mee uit te vluchten wanneer hij het te bont maakt. Zo heeft zij er ook nog wat aan. Wij denken (hopen) dat deze oplossing iedereen binnen de familie wel tevreden kan stellen.
Groetjes.
|
|
An
|
26-5-2009 9:53:06
Voorzie een tasje met speelgoed (kleurboek, knuffel, ...) en laat ze gewoon hun zin doen tijdens de viering. Indien je hun iets opdringt zullen ze zeker lastig zijn. Vraag aan de ouders om er op te letten.
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires