Terug naar overzicht
Scherpenheuvel. De winkel recht tegenover de basiliek heeft er veel. Allé daar zijn nog zulke winkels. groetjes, Carolina
wij hebben onze kaars in st niklaas gekocht, we hebben heel veel winkels gedaan maar nergens vonden we onze zin.. allemaal gewoon rond en wij wouden toch iets specialer, in st niklaas hebben we dus ons 'goesting' gevonden, een heel moderne kaars (twee rechthoekige stukken) ik dacht dat die winkel figaro noemt, maar ben er niet zeker van. als je de gegevens van die winkel wil hebben mail je mij maar op seppe_kobe_sylvia@hotmail.com dan zoek ik dat wel even voor je op.groetjes,Sylvia20 juni 2009
idd, scherpenheuvel. Wij vonden de kaarsen daar wel iets te klassiek. We hebben dan een blanco kaars gekozen, daar onze namen en datum en 2 hartjes laten opzetten. Resultaat: onze eige unieke mooie kaars voor nog geen 20 euro!Groetjes,Valerie
Idd, als je in Scherpenheuvel gaat kijken, neem dan even een kijkje in de 'kaarsenboetiek' ... zij maken idd hele mooie kaarsen. Je kan er idd ook vragen naar een eigen ontwerp.Groetjes,Eef
De onze komen van in Meise (St-Brixius-Rode)www.ateljeelalyboo.be groetjes
Elke,ik woon in Meise en het is super dat je deze hint hebt gegeven, alleen, die site gaat niet. Zou het kunnen dat er een typfout in zit? Alvast enorm bedankt!Katrien
Hey,ik heb nog even opgezocht en dit is onze kaars geworden :http://www.jokakaarsen.be/joka_nl/assortiment/huwelijk.... nu maar afwachten tot we ze hebben he :-)Groetjes,Sylvia20 juni 2009
Wij hebben onze kaars besteld op www.kenco.be . Wel via het internet, maar na een heel goed telefonisch contact. Je kan je kaars helemaal personaliseren (vorm, kleur, gravure,...). De kaarsen zijn heel mooi en branden in (de zijkanten blijven dus bv bij een blokkaars). Dus je kan ze houden als decoratie.De onze wordt pas over enkele dagen geleverd (ze leveren zelf, wanneer ze ook aan hun winkels leveren, dus niet met de post), maar ik heb er alle vertrouwen in.Weet dat ik zo positief klink dat het reclame lijkt, maar ben gewoon heel erg blij met de kaars die we gekozen hebben :)(en na heel wat kleed-problemen is het leuk dat er eens iets goed gaat...)GroetjesLeen