Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mia Monte Zottegem

19-5-2009 20:39:33
Hallo bruidjes,

Op 5 juni ga ik m'n kleed gaan 'zoeken'.
Ik heb al veel gehoord over Mia Monte. Heeft daar iemand ervaring mee? Wat is ongeveer de prijs ervan?
Goede raad kan ik altijd gebruiken.

ALvast bedankt!
Groetjes

Ilse
28-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1341

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik19-5-2009 21:04:44

Dag Ilse,

ik heb mijn kleed ook besteld bij Mia Monta. Nu mag ik op 13 juni mijn maten gaan laten nemen en dan heb ik eind augustus mijn eerste pas. (we trouwen in oktober)

Mijn eerste indruk was enorm positief, we zijn daar erg vriendelijk en hartelijk ontvangen en ik voelde me direct op mijn gemak.

Zelf heb ik gekozen voor één van hun suitekleedjes, omdat ik dat persoonlijk het mooiste vind, maar hun keuze is echt eindeloos en je kunt echt combineren wat je wilt aangezien ze alles zelf maken.

De prijs voor mijn trouwjurk (in suitestof dus) is 950 euro, dus dat valt nog mee hé. De 'echte' trouwjurken, daar heb ik niet naar gevraagd maar volgens mij valt dat heel goed mee.

Veel plezier alvast op 5 juni en hopelijk vind je wat je zoekt.

Groeten,
Eva

Evi
15-5-2010
 Meld misbruik19-5-2009 21:05:03

Ik ben mijn kleedje gaan halen in Mia Monta. Ik was er zéér tevreden. Ik ben langsgeweest op de opendeurdag in maart. En ondanks er héél veel volk was en ik geen afspraak had, hebben ze uitgebreid tijd voor me genomen. Ik heb zeker tien jurken aangehad. Toen ik nog naar het einde toe twijfelde tussen twee jurken, heb ik die zonder probleem nog een paar keer mogen aantrekken (ondanks het toch wel wat werk was om alles aan te trekken). Ik voelde me al 'beschaamd' omdat ik zo twijfelde tussen een aantal. Maar de verkoopster stelde me gerust en zei dat ik zeker alle tijd mocht nemen omdat het toch mijn dag was en ik mij perfect moest voelen!
Ik moet wel nog mijn eerste pas gaan doen, ben al benieuwd. Maar wat mij betreft zeker een aanrader!!
Mijn kleedje kostte 1500 euro. Maar de meeste waren rond de prijs van 1200 euro( goedkoopste dat ik aanhad was 750, duurste 1600)
Ze hebben er heel eenvoudige tot jurken met heel wat 'versiering'.
Veel plezier met het kiezen van je jurk!! Geniet ervan!

Evi

Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik19-5-2009 21:14:46

mijn ma is in april getrouwd en haar kleding kwam ook van daar, het was geen standaard kleed maar wel een broek met een soort voile-rok over en een heel speciaal wit topje, dit was rond de 900 euro als ik mij niet vergis, ik heb daar ook een kleed aangehad (heel sissi-achtig) dat kwam op 1600 euro, er is dus voor elke prijsklasse wel iets te vinden, de service is daar ook super, ze zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam !! een echte aanrader dus, hoewel ik mijn kleed wel ergens anders gekocht heb, maar dat had niks te maken met hun service !!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-5-2009 21:56:12

Hallo,

ik ben getrouwd in een kleed van Mia Monta en was zeer tevreden. Mijn kleed heeft mijn trouwdag super doorstaan. Ook ik ben tevreden over hun service, ze hebben bij het afhalen mijn kleed nog erg moten inleggen omdat ik nog afgevallen was. Ze hebben er echt hun best aan gedaan tot het perfect zat. Een aanrader!

Groetjes,
Isabel

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik20-5-2009 12:56:04

Ook mijn trouwkleed komt van Mia Monta.
Ik heb gekozen voor een eigen creatie van één van de verkoopsters, ik ben het gaan passen op 9 mei en ben er nog altijd heel tevreden over.
Mijn kleed alleen kwam op zo'n EUR 1500.

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik20-5-2009 15:40:32

Ik ben ook bij mia monta geweest. Ik heb mijn kleed gekozen tijdens een opendeurdag (NB je krijgt dan ook 10% korting op het kleed, goed meegenomen). Mijn kleed was niet van hun eigen collectie maar zij deden wel nog wat extra afwerking eraan. Ongeveer 1300 euro. Ze waren heel vriendelijke en behulpzaam.
De eerste pas was wat een tegenvaller voor mij. Het paste niet, het was te klein. Hoewel ik niet verdikt was, mijn maten klopten nog met de meting van de vorige keer. Ze zeiden dat ze het gingen aanpassen en dat ik een paar dagen voor de trouw nog eens moest komen om te passen. Ik was wat zenuwachtig dat ik het pas enkele dagen voordien nog eens zou kunnen passen dus vroeg ik of dit een weekje vroeger zou kunnen. En dat was geen probleem voor hen.
Dan, tweede pas. Het paste al, maar aan de zijkant van mijn borst sloot het niet goed aan. Ik dacht: zie je nu dat het goed was dat ik een week vroeger ben gekomen, het is nog niet in orde. Nu heb ik nog de tijd om nog eens terug te komen. Maar dat was niet nodig. Ze zeiden: we gaan dat nu nog in orde brengen, kom binnen 45 min eens terug. Je kan misschien ondertussen een koffietje gaan drinken of je mag hier ook wachten. Zo gezegd, zo gedaan. En uurtje later pastte alles perfect. Alles was heel mooi afgewerkt, je zag niet dat er retouches gebeurd waren. Mijn ma is zelf ook naaister en ze zei ook dat het goed was.
Alles was dus piekfijn in orde gekomen, iedereen is er vriendelijk en behulpzaam, zelfs na de ellenlange vragen van mijn schoonmoeder.

Nathalie
13-6-2009
 Meld misbruik20-5-2009 19:44:15

Hey Ilse,

Op 5 juni heb ik mijn eerste pas bij Mia Monta. Ik heb mijn kleed gekocht tijdens de opendeurdagen in januari. Het is makkelijker als je het in de week doet ipv weekend dan hebben de mensen toch iets meer tijd. Ik heb verschillende kleedjes kunnen passen en ik was zelfs mooi met een kleedje van iets minder dan 1000 euro.
Uiteindelijk heb ik dan nog een ander genomen en dat kwam rond 1500 euro (niet van hun eigen collectie). Je hebt er wel verschillende prijsklassen.
Ik kijk alvast uit naar de eerste pas en hoop dat het opnieuw zo goed meevalt als de eerste keer.

Groetjes,

Nathalie

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik20-5-2009 21:39:48

Hey allemaal!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!
Blij met alle tips die ik gekregen heb!
Zal jullie allemaal op de hoogte houden.
Alvast veel succes aan iedereen.
@ Nathalie, wie weet zien we elkaar de 5e juni ;-)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...