Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis mexico

20-5-2009 12:29:27
hoy iedereen,

zijn er nog mensen die als huwelijksreis mexico hebben? wat zijn jullie plannen? wij zouden in augustus gaan...

groetjes,
Valérie

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 409

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik20-5-2009 13:43:21

Wij vertrekken op 10 juli en wij gaan! We gaan nog zie hoe het evolueert, maar normaalgezien mag het geen probleem zijn. Die van het reisbureau verwittigen ons als het niet zou doorgaan. Vergeet niet dat het fel overroepen is hé! Het is komkommertijd, de mensen weten niet wat vertellen en blazen dan op. Het virus kan kruisen met een ander virus en dan wordt het gevaarlijk. Maar eigenlijk mag je ook niet meer op reis gaan in zelfs eigen land, want het zit nu toch overal. Gewoon extra voorzichtig zijn, maar dat is altijd aangeraden hé. Trek je van al die drukte niets aan, voorzie een goede zak medicijnen en heb de honeymoon van je leven!

Valerie
04/07/09

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik20-5-2009 14:08:38

ja zijn ook van plan om te gaan hoor. het enige dat me zou tegen houden is als we niets kunnen bezoeken. als alle culturele dingen gesloten zijn zou dat heel jammer zijn.
Wij staan er alvast ook op om te gaan!

xxx

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik20-5-2009 16:25:42

Hey

Wij vertrekken 17 juli, 6 daagjes na onze trouw. Wij gaan zeker chitzen itza of oziets bezoeken, coba en zeker zo'n natuurpark. Mijn zus heeft er op Cozumel met een scooterke de kust afgegaan. Ook de moeite zeiden ze. Voor de rest gaan we genieten van het strand, de zee en veel en lekker eten!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik22-5-2009 13:08:06

die van het reisbureau zeiden, dat als alles dicht is, we zowiezo mogen omwisselen, dat zal dan bij jullie ook wel zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums