Terug naar overzicht
Best Ingrid,misschien kan je eens een kijkje nemen op de site http://www.vanbelgie.be/ Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes, Daniëlle
300 man is niet zo simpel hé. Ik vond het met onze 200 man al moeilijk. Dan ga je naar parochiezalen moeten uitwijken denk ik. Het Mollenhof in Poederlee (Lille) is een ruime zaal met tuin waardat je BBQ enzo kan doen. Bv De Hezehoef in Olen is ook een schoon grote zaal maar daar ga je niet zelf voor het eten kunnen zorgen denk ik. Zij bieden ook wel verschillende formules aan. Je kan het altijd eens vragen hé. groetjes, Carolina
hey, wij trouwen zelf op 04/09/2010 en geven ook een feest van 300 man. Wij hebben een zaal gevonden in Laakdal 'De Vesten'. hele mooie grote zaal, maar denk niet dat je zelf voor catering kan zorgen.groetjes Sara
wij trouwen ook in een parochiezaal maar echt een hele mooie net vernieuwd met een grote tuin aan waar het zelfs mag een bbq ook de catering staat fvolledig los om zelf te kiezen het is zaal wilgenhof in merksem je moet maar eens gaan kijken echt de moeite wij trouwen er op 19/06/2010
heyvoor 300man weet k alleen maar San Marco Villagemaar weet niet of ze het toestaan dat de katering appart iswij en een nicht zijn daar getrouwd en alles was supper goedgrts Stephaniealleenvanmj@live.be
bedankt voor jullie leuke tips groetjes Ingrid en Jan
hoi allemaal,Eindelijk hebben we een mooie zaal gevonden voor ons trouwfeest. Gildehuis in Broechem. Bedankt voor jullie tips