Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tegenvaller trouwzaal stad Sint-Truiden

20-5-2009 19:40:05
Hallo, Ben vandaag naar de trouwzaal gaan kijken samen met de ceremoniemeester en valt die tegen zeg. Ik weet niet hoe het in andere steden zit, maar hier is het een kleine zaal met 4 grote tafels in een vierkant tegen elkaar en daar 10 stoelen rond. Net alsof je ihn een vergadering of school zit. Ik had gehoopt en dacht dat dit toch normaal was dat vooraan de burgemeester en/of schepen staat naar ons gericht en wij naar hen gericht Wij houden een alternatieve viering van een uur samen met het wettelijk huwelijk ingeburgerd dus verwachten we toch meer volk dan 6 man die er nu kan zitten en er mag niks veranderd worden aan de inrichting. Is dit een tegenslag. Hopelijk loopt de rest wel vlotjes.
Nathalie
03-07-09

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 935

Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik20-5-2009 22:07:50

Hey Nathalie,

ik denk dat dit in de meeste steden wel zo is hoor.
Want ze noemen het wel de trouwzaal maar als er niet getrouwd wordt dan is het eigenlijk gewoon een vergaderzaal.
Dus iets romantisch moet je je er niet bij voorstellen vrees ik.
Ik stel mijn hoop dus op een mooie viering in de kerk. Ik trek mij van dat burgerlijk huwelijk niet zoveel aan.
Het duurt trouwens toch maar zo'n dikke 20 minuten. Bij jou zal dat wel ietsje anders zijn, denk ik.
Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-5-2009 22:33:52

Bij ons is het in het kasteeltje in de deelgemeente. Als we willen kunnen we ook in het gemeentehuis trouwen maar dat zou maar stom zijn hé.

groetjes, Carolina

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik21-5-2009 9:12:32

Hey,
Moesten we trouwen in mijn gemeente was het ook in een vieze vergaderzaal, dit wilde ik absoluut niet. Nu is mijn ventje gelukkig verhuisd en daar hebben ze een pracht van een trouwzaal dus trouwen we nu ginder. Het maakte voor ons niet veel uit aangezien we op aparte dagen trouwen.

Groetjes, Laura

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik21-5-2009 9:42:04

hey,

waarom kan je je alternatieve viering niet ergens anders houden?
wij hebben ook een vergaderzaal voor het burgerlijk huwelijk maar daar trekken wij ons niets van aan...
groetjes ellen

erwin

Meld misbruik26-5-2009 14:32:34

nathalie, Is dat nog altijd in het "seminarie"? Dat is de alternatieve zaal omdat ze aan het stadhuis aan het werken zijn. (ik kom er regelmatig als fotograaf)
maar tegenover dat zaaltje is een hele grote zaal (in dezelfde inkomhal gewoon deur ertegenover) en die is heel mooi.
mss kan je vragen om het daar te doen?
is enkel wat donker als zaal maar daar moet je fotograaf normaal mee omkunnen.

groetjes Erwin
fotovaneyck.be

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik26-5-2009 14:44:17

Hoi Erwin, Ja dat is nog altijd in die zaal Mijn ceremoniemeester probeert iets te regelen want wij hebben de huur van die zaal al betaald en weet niet wat ze voor de andere vragen en of de burgemeerster of schepen daar wil komen om het huwelijk in te zegenen. Wij doen ons burgerlijk huwelijk en de viering te samen. dat is in elkaar geïntegreert en om dit nu nog te veranderen is een beetje laat, alles is gedrukt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...