Terug naar overzicht
Hey Nathalie,ik denk dat dit in de meeste steden wel zo is hoor.Want ze noemen het wel de trouwzaal maar als er niet getrouwd wordt dan is het eigenlijk gewoon een vergaderzaal.Dus iets romantisch moet je je er niet bij voorstellen vrees ik.Ik stel mijn hoop dus op een mooie viering in de kerk. Ik trek mij van dat burgerlijk huwelijk niet zoveel aan.Het duurt trouwens toch maar zo'n dikke 20 minuten. Bij jou zal dat wel ietsje anders zijn, denk ik.Groetjes
Bij ons is het in het kasteeltje in de deelgemeente. Als we willen kunnen we ook in het gemeentehuis trouwen maar dat zou maar stom zijn hé. groetjes, Carolina
Hey, Moesten we trouwen in mijn gemeente was het ook in een vieze vergaderzaal, dit wilde ik absoluut niet. Nu is mijn ventje gelukkig verhuisd en daar hebben ze een pracht van een trouwzaal dus trouwen we nu ginder. Het maakte voor ons niet veel uit aangezien we op aparte dagen trouwen. Groetjes, Laura
hey,waarom kan je je alternatieve viering niet ergens anders houden?wij hebben ook een vergaderzaal voor het burgerlijk huwelijk maar daar trekken wij ons niets van aan...groetjes ellen
nathalie, Is dat nog altijd in het "seminarie"? Dat is de alternatieve zaal omdat ze aan het stadhuis aan het werken zijn. (ik kom er regelmatig als fotograaf)maar tegenover dat zaaltje is een hele grote zaal (in dezelfde inkomhal gewoon deur ertegenover) en die is heel mooi. mss kan je vragen om het daar te doen? is enkel wat donker als zaal maar daar moet je fotograaf normaal mee omkunnen. groetjes Erwin fotovaneyck.be
Hoi Erwin, Ja dat is nog altijd in die zaal Mijn ceremoniemeester probeert iets te regelen want wij hebben de huur van die zaal al betaald en weet niet wat ze voor de andere vragen en of de burgemeerster of schepen daar wil komen om het huwelijk in te zegenen. Wij doen ons burgerlijk huwelijk en de viering te samen. dat is in elkaar geïntegreert en om dit nu nog te veranderen is een beetje laat, alles is gedrukt.