Terug naar overzicht
Beste Fien,Wij proberen alles toch wel met wat marge in te bouwen. Ikzelf ben nogal 'plannerig' aangelegd en wil me echt niet moeten opjagen op die dag. Ik las ook dat het wel leuk is om na de kerkdienst met nog eenpaar mensen te kunnen praten ipv direct te moeten weg gaan....Ann5/9/2009
HeyOnze mis begint om 13u en het is zelfs een uur rijden naar de feestzaal. Wij hebben de receptie om 16u gezet. Er is een hotel aan verbonden en willen ons toch eerst inchecken en alles klaarzetten.Groetjes, Laura
hey, ik zou zonder twijfelen voor 16.30 gaan...dan heb je een marge.tis idd nog eens leuk om te kunnen napraten en felicitaties van mensen die niet naar receptie komen enzo in ontvangst te nemen. groetjes ellen
Wij trouwen ook om 14u en 't is ca 20-25min rijden naar de zaal. Onze receptie start pas om 17u. Je moet rekenen mis van een uur + nog half uurtje voor je dan effectief kan vertrekken richting zaal. Dus zou jij pas ca 16u10 in zaal aankomen. Dus zonder twijfel 16u30 nemen. Wij nemen nog later omdat we nog wat familiefoto's willen nemen ervoor en ons nog wat willen opfrissen.
Beste Fien,neem gerust 16:30u. Het is zo dat als je volgwagens hebt, er altijd een tijdsverschuiving is omdat niet iedereen pal op hetzelfde moment kan vertrekken omdat ze verder geparkeerd staan aan de kerk maar vooral vanwege verkeerslichten, ronde punten, voorrangswegen op weg naar de zaal. De stoet wagens rijdt wel ongeveer samen maar zal hier en daar toch onderbroken worden. Tegen de tijd dat iedereen zijn wagen nog maar heeft gestart aan de kerk, zijn jullie met de bruidswagen al een eind op weg. Een 1/2 u speling nemen kan echt geen kwaad. Je hoeft je toch niet op te jagen op je trouwdag ? ;=)Groetjes
Wij hebben voor onze viering 15u, met wat speling voor de laatkomers, en dan uiteindelijk om 15:15 beginnen., de viering 16:30 gedaan .. Dan moeten wij 10 minutjes rijden naar de feestzaal, 16:45 aankomst met beetje speling. en wij hebben als aanvangsuur voor de receptie 17:30Wij hebben afgesproken met de feestzaal dat wij (wij, suite, dichte famillie ) bij onze aankomst vanaf ongeveer 16:45u al iets mogen drinken en eten, ook omdat we midden in de natuur zitten en de familliefoto's daar gaan maken.Wij hebben gezorgd dat we veel speling hebben ...Je hebt altijd gasten die vroeger zullen zijn..