Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervanging van het gastenboek

21-5-2009 17:22:28
Ik zou graag afstappen van het gastenboek.. en ik had gedacht om een wensboom te maken. Ik zal het even omschrijven en alle feedback is welkom. :-)

Op het einde van de ceremonie, net na onze geloftes, zou ik graag de genodigden uitnodigen om allemaal een wens voor het toekomstig koppel op een fel papiertje te schrijven (balpennen zou ik dan aan de stoelen hangen en de felle kaartjes zouden dan in het vieringboekje steken) en tijdens het daaropvolgende liedje in een wensboom te komen hangen die ergens in de zaal staat. Op deze manier heb je van de meerderheid van de gasten een persoonlijk tekstje en hoef je savonds niet aan te dringen om in het gastenboek te schrijven...
De kindjes zou ik dan naar voren laten komen om een belleblazer te komen nemen. Kwestie om hun ook even iets om handen te geven en dan kunnen ze even bellen gaan blazen buiten terwijl de mamie en papie rustig iets schrijven...

Wat denken jullie ervan?

Greet
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1019

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik21-5-2009 19:16:44

Dat klinkt heel mooi. Zelf gaan we waarschijnlijk ook zo iets doen. We hebben dit vorig jaar op de babyborrel van onze zoon ook gedaan met Winnie figuurtjes. Op het einde van de dag hadden we een mooie gevulde boom. Op 3 mensen na had iedereen iets geschreven, zelfs kinderen. Echt leuk! En de kaartjes kan je ook goed bij houden :-)

Ellen
22-5-2010
 Meld misbruik22-5-2009 9:39:39

Lijkt mij heel leuk. Na dit gelezen te hebben denk ik eraan om misschien ook iets soortgelijks te doen.

Bedankt voor de tip!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik22-5-2009 15:10:04

Hallo Greet,

ik denk dat dit een schitterend idee is :)
Dus ja, hoor, doen gewoon !

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...