Terug naar overzicht
hoi ellen,ik hoop dat alles volgens plan gaat morgen en ik zal duimen voor goei weer.geniet ervan.groetjes linda
hey ellen geniet er van .grtjs
Ellen, geniet met volle teugen!Het wordt een topdag! We lezen graag je verslagje.
En ze voorspellen goed weer! Joepiee!Geniet ervan meisje!
wij trouwen ook morgen!!!! vandaag ook nog wat plannen, dus dag zal vlug gepasseerd zijn denk ik! en dan de maandag al op huwelijksreis :) verlangennnn!!!groetjes vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Hoi hoi,Veel geluk en geniet ervan!Alvast een dikke proficiat!!!Veerle 07/08/09
Hey EllenWij wensen je een schitterende dag toe, helemaal zoals je ervan droomde. Ze voorspellen heel goed weer dus die dag kan niet meer stuk. Wij moeten nog een weekje langer wachten, 30 mei.Veel succes morgen!Groetjes Caroline
Veel succes morgen en geniet er met volle teugen van...Groetjes Marissa
Hi Ellen, wat is de tijd voorbijgevlogen hé ! Morgen zal het jammer genoeg net zo zijn, dus van elk moment zo intens mogelijk proberen genieten samen ! Alvast een prachtige bruiloft gewenst en wij zullen vast aan jullie denken morgen !Groetjes
Hey Ellen en Vanessa en alle andere bruidjes van 23 mei! Ook wij gaan morgen trouwen, na anderhalf jaar voorbereiden. Ik kan al niet wachten tot morgen. tIs een rustige dag geweest bij ons, want alles is klaar. Straks nog naar de kapper en manicure en dan zijn we klaar voor morgen.Geniet ervan allemaal, ik zal hetzelfde doen! GroetjesLien23 mei 2009
Dag lieve meiden,Wij trouwen ook morgen!! Spannend hé!!geniet ervan zou ik zeggen en tot verslags!Inge23-05-09