Terug naar overzicht
Persoonlijk vind ik een locatie prefereren op de keuze van wijn, je kan daar dan toch nog in onderhandelen welke wijn het uiteindelijk zal worden? Trouwens misschien zijn je genodigden zelf niet zo'n wijnkenners,... Zelf ken ik helaas beide zalen niet, dus hopelijk krijg je nog feedback van iemand die er ooit is geweest.Alleszins veel succes en welke keuze je ook maakt, ze zal goed zijn, kiezen is altijd een beetje verliezen. klinkt als bond zonder naam, maar is wel zo.groetjes, marijke
Hallo Salvillera, Wij hadden eveneens 't Geuzenhof op het oog maar op mijn mail ontving ik geen antwoord en doordat wij heel ver wonen, is het uiteindelijk een andere locatie geworden... Jullie stellen bepaalde eisen voor de wijn maar zullen de gasten dat ook doen ? Je hoort mensen niet vaak zeggen : "wat een lekkere wijn hebben we daar gedronken !" maar je hoort ze steevast zeggen "Wat hebben we daar goed gegeten !"Als de keuze enkel tussen wijn of eten is, zou ik voor het eten kiezen. Belgen zijn Bourgondiërs, hé ;=) en best veeleisend als het op eten aankomt (zowel kwalitatief als kwantitatief). Wij zouden er véél meer mee inzitten mochten we echo's opvangen over het eten (niet genoeg, niet zo lekker,...) dan over de wijnen. Daarom zou ik het Geuzenhof kiezen. Maar de keuze is aan jullie natuurlijk. Groetjes.
Hallo, Ik ben begin mei naar een trouwfeest in kasteel sanderling geweest en het was echt helemaal in orde! Hele lekkere aperitiefhapjes, heel professionele mensen, heel lekker eten en ik vond ook lekkere wijnen! De locatie is super, dus in combinatie met voorgaande zou ik niet twijfelen in jouw plaats... GroetjesStephanie(07/08/2010)
HeyKan in Kasteel Sanderling gewoon niet vragen naar die wijn van 't Geuzenhof? Klant is toch koning he!Groetjes, Laura