Terug naar overzicht
Ik had eerst ook gedacht om airbrushing te laten doen, maar blijkbaar laat dit vlekken na op de kleding?Ik weet het niet zeker, maar ik ga het mij ook nie riskeren!
Mooi op mijn ledematen en zo, maar ik had een oranje hoofd. Gelukkig heb ik het even op proef geprobeerd. Wel schaamtelijk om zo naar je werk te gaan ...nooit meer!
Ik heb mij eens laten airbrushen en je krijgt er wel een mooi kleurtje van maar je hebt ook vaak vlekken in je gezicht. Je kan beter naar de zonnebank gaan! Dan bruin je tenminste gelijkmatig zonder vlekken.Dus mijn ervaring, niet doen!!!
Hey,Ik ga toch naar de zonnebank, binnenkort begin ik er aan. Stilaan opbouwen.Groetjes,Cindy, ook uit BrechtTrouw: 28/08/2009
hey ,mijn beste vriendin had dit met haar huwelijk laten doen 3dagen op voorhandje moet wel uitkijken met het douchen enzo dat niet alles eraf is .mits ze een rood kleed had weet k niet just van het vlekken .op de eikenlei en beukenlei (het kruispunt van ST JOB) zitten denk ik een 5tal schoonheidssalons ,denk wel dat het salon vlakbij de slagerij dit deedgrts Stephaniealleenvanmj@live.be