Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

manchetknopen op maat

22-5-2009 13:21:49
Kan iemand me aan een adres helpen waar ze manchetknopen 'op maat' maken? Ik wil er graag voor mijn toekomstige echtgenoot laten maken met zijn initialen in, in zilver of misschien wit goud. Maar tot nu toe vind ik niemand die dit doet :-(
Alle tips zijn welkom!

Groetjes,
Veerle
08/08/09

Veerle

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1351

tami
26-6-2010
 Meld misbruik22-5-2009 14:56:15

Veerle,

ben je al eens gaan kijken bij een juwelier ?
Meestal doen die dat.
Prijzen heb ik daar helaas niet van.
Veel sukses !
Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik22-5-2009 15:43:26

Veerle,
ga anders ook eens kijken op volgende sites :

www.opalona.com (Franse website, 3 weken leveringstermijn voor manchetknopen met evtl zelfs foto en/of tekst). Onderaan de 1e pagina vind je een link voor 'créér vos boutons de manchette personnalisés'.
Weet niet wat het waard is...

www.schitterend-sieraden.nl daarna link Heren Sieraden en dan Manchetknopen.
Indien je ze hier niet zou kunnen laten graveren, kan je aan een Belgische juwelier vragen om dat te doen.

www.zilver.nl (hier vind je geel goud en zilver)

Hopelijk kan je hier wat mee doen ;=)
Groetjes

Marlies
6-6-2009
 Meld misbruik23-5-2009 10:59:30

Hallo,

misschien eens contact nemen met www.goudsmiddiane.be Zij heeft ook de manchetknopen van mijn verloofde gemaakt volgens wat wij wilden,

groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-5-2009 17:53:31

OOh, ik lees hier net een mooie verjaardagstip voor mijn man.
Bedankt!!

Veerle, ik kan je wel niet helpen, maar zoals hier al gezegd is: bij juweliers gaan horen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...