Terug naar overzicht
bedoel je misschien de trouwjurken JPC Collection? Mijn jurk komt daarvan en ik ben supertevreden over de service. Ik denk alleen niet dat het daar minder duur is dan in andere winkels.Suite-achtige jurken zijn er wél in P&C...
HeyNee hoor, mijn schoonzus heeft haar trouwkleed ook gehaald in p & c. Ik denk wel dat ze er tevreden van was. Ik vind wel dat je dat niet kan vergelijken met een jurk uit een bruidswinkel. Goedkoper is het in ieder geval!Groetjes Caroline
ik ben onlangs met mijn schoonzus in de P&C gaan winkelen en hebben daar voor haar de kledij gevonden die ze op ons huwelijk zal aanhebben. Ze hebben er ongelooflijk veel suitekledij en inderdaad tegen een (relatief) schappelijke prijs. Er is ook steeds een verkoopster in de buurt die je kan helpen en bijstaan met raad en daad. Echt veel bruidsjurken heb ik er echter niet zien hangen. Een paar witte jurken hingen er wel, maar dat is grotendeels smaak hè. Ik moet echter bekennen dat ik er ook niet echt naar gezocht heb, dus mss hing er wel meer dan ik gezien heb. Als je nog geen idee hebt van een jurk, zou ik zeggen: ga zeker eens kijken en neem iemand van de suite mee, mss dat zij hun ding daar wel vinden en dan is het zeker geen verloren rit.Groetjes Annelies