Terug naar overzicht
Gran Baron (of zoiets) uit de colruyt. Kost meestal €5 de fles, maar staat regelmatig in promotie. Onlangs heb ik die nog gekocht voor €3.97 de fles!De meeste die ik ken vinden deze heel lekker, op het werk hebben we die dan ook gebruikt voor de nieuwjaarsreceptie.Veel succes met de voorbereidingen!
In okay hebben ze hele lekkere, normaal 5 euro voor een fles , nu tijdelijk 3,30 euro!Merk is Gran Baron, wij hebben alvast een voorraad ingeslagen..
Hihi, grappig, hetzelfde berichtje.. ;-)Dus je ziet het, tis een goeike ;-)
En je hebt er demi sec van en brut.Wij kopen altijd brut...Heb die leren kennen door mijn schoonzus, die had 2 jaar geleden 100 flessen gekocht voor haar trouw vandaar ;-)
Hoi,De cava van de Aldi vinden wij het lekkerst! Je kan die ook kopen in semi-sec en brut. 1 fles komt op ongeveer 3,50 euro denk ik.
hi,in AUCHAN (net over de franse grens), staat de Frexenet 3.60€ de fles... hier betaal je er 7,..€ voor.Tis wel een promotie en weet niet hoelang ze loopt, maar vorige week vrijdag hebben wij alvast ons karreke volgeladen.
Hallo,Wij vinden de cava van den aldi heel lekker en ook niet duur. Ik werk trouwens in den aldi. Moest je hem daar kopen mag je steeds den overschot terug brengen.Groetjes
Wat wij vaak drinken om iets te vieren is Asti Spumanti. Ook een soort schuimwijn en erg lekker. En ook niet duur ;-)
je kan bvb een soort van kirr gaan geven,wij trouwen in september en geven sangria das leuk bij warm weer.Tenslotte krijgen ze bij ons al op de gemeente champagne.De prijs is ook veel beter als je andere alternatieven neemt. En het oogt prachtig
Ik ben het eens met Mandy.Grand Baron uit Colruyt. Ik dacht wel dat die iets duurder was als 5 euro. Weet het niet goed.Die drinken wij heel regelmatig, om niet te zeggen dat er dit verlengd weekend al twee flessen zijn door gegaan. (en ik wil nog eentje openen, maar dat zal ik maar laten)
Hey daar,wij hebben voor ons huwelijk gebruik gemaakt van maes perre van de colruyt. Persoonlijk vond ik die iets beter dan de grand barron maar dat is questie van smaak natuurlijk. Het voordeel van de colruyt is dat je de overschot (ik geloof 1/3 van uw bestelling) terug moogt brengen.GroetjesImke
Dag Greet,Wij hadden uit de COlruyt Mas Père, je hebt wel 2 soorten dacht ik.Zeer lekker!Grts<Marieke
Wij hadden Cava Brut van de Aldi.. Vele goeie commentaren over gehad.. 1 fles is 4,99.. Hij is echt superlekker
Wij hebben ook een heleboel Freixenet gekocht toen die in de colruyt in reclame stond. In de Auchan verkopen ze die ook vaak goedkoop.Hij is heel lekker en de flessen zien er chique uit (zijn matte, zwarte flessen)groetjes,Inge
Zie ook steeds vaker champagnetorens waarin je je eigen bubbel in kunt schenken. Best een leuke optie denk ik als je de kosten van je champagne laag houdt.Las hier iets over op www.champagnetoren.be Wellicht een leuk idee?
:-) Het is uiteindelijk gran baron geworden. Toch bedankt voor je bijdrage Lisa. Dit kan een idee zijn voor de toekomstige trouwers