Terug naar overzicht
Echt zeker ben ik niet maar ik denk wel dat je er sabam voor moet betalen. Kijk eens vlug op www.sabam.be Groetjes Marissa
Ik dacht dat de dj dit deed?
Voor huwelijken dient geen sabam te worden betaald dacht ik. Bij gewone fuiven wel.
ik zou het toch navragen, voor een lan-party (computerspelletjes spelen tegen elkaar) was dit ook nodig en daar stond maar gewoon wat muziek op de achtergrond.groetjes linda
Hey Op een feest waarbij enkel mensen op uitnodiging gevraagd worden, moet geen sabam betaald worden. Wel heel belangrijk is dat je ergens aan de buitenkant van de zaal, aan de inkom, een brief hangt "Enkel op uitnodiging". Als sabam zou komen controleren en er hangt geen brief, dan mag je zeker een onaangenaam factuurtje verwachten. Vele groetjes Ellen
idd wij betalen ook geen sabam omdat het een trouwfeest (prive is)
Nog belangrijk: waar gaat het feest door? Als het in een feestzaal is, moet je niks aanvragen. Maar als het bv. in je tuin is, zal je een vergunning moeten aanvragen voor geluidsoverlast (door de muziek).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Goeiedag Wendy.Als er muziek gespeeld wordt moet men altijd sabam betalen.Behalve bij een 1 ste wettelijk huwelijk.De kans op controle is wel zeer klein.Mvgwww.klimaxsmusic.be
Voor een privé-evenement (waar er dus geen inkomsten van inkom of verkoop van drank is) moeten jullie Sabam NIET op de hoogte brengen of betalen.
om moeilijk te doen: er is een verschil tussen sabam en billijke vergoeding...