Terug naar overzicht
Als je u mailadres geeft dan stuur ik ons boekje door.Groetjes Nele104 dagen getrouwd
Dag NeleMijn e-mailadres is patricia.oplieger@skynet.be Heel erg bedankt voor je reactie!Patricia
Hey Patricia,Ik snap je probleem, zit namelijk met hetzelfde... heb al enkele voorbeeldjes van misboekjes thuis liggen, maar die zijn van vriendinnen en dus niet meer bruikbaar... alleen maar om te zien of ik niets dubbel gebruik :) Tis echt niet makkelijk he! Als je leuke voorbeeldjes krijgt, zou je ze me misschien ook willen doormailen? Of als andere bruidjes mij mee in cc willen zetten, super! cindyabts@hotmail.comAlvast bedankt hoor!Groetjes, Cindy
Hey,Wie voorbeeldjes heeft mag ze ook steeds naar mij doormailen. Heel hard bedankt !Elke elkedevos@gmail.com
hey Patricia,Bij mij idem...dat trouwboekje wil niet vlotten! Ik ben niet aan van die 'té melige' teksten, en wil graag eentje die ook past bij ons. Zou je me dat boekje van Nele kunnen doorsturen aub? Alvast bedankt en nog veel succes!Groetjes,08/08/09boekhouding@deltarent.com
Hallo,Hier zijnvoorbeelden ook van harte welkom.Alvast bedankt!blockxnooyens@hotmail.comGwen14/05/2010
Hallo Naar mij mag je het ook altijd doormailen. Ik zal ons ook doormailen als het klaar is!ikkemie2@hotmail.comKelly7/8/09
Nele, ik zou het ook erg apprecieren moest je uw boekje doormailen, leuke ideeen van thema's om rond de viering te werken?? alvast bedanktemail: wydaeghe@yahoo.com