Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedje gevonden!

22-5-2009 21:17:42
Hoi Bruidjes allemaal..
Vandaag was het mijn beurt om kleedjes te gaan passen. Hoewel het nog een jaartje is voor ik in het huwelijk treedt, kon ik de kriebeltjes niet langer bedwingen om toch al eens te gaan passen.
Ik had namelijk op het internet 'mijn droomkleedje' gezien en niets of niemand zou dat aan mij laten ontglippen.
Dus trok ik vandaag met mijn mama en mijn beste vriendin (getuige) naar Le Chapeau in Antwerpen. Niet met het idee onmiddellijk te kopen, maar eerder om een idee te krijgen van wat me staat en wat niet...
Ik werd in de winkel super goed ontvangen, fantastisch geholpen en kreeg nooit de indruk dat ze me in een bepaalde richting wilden pushen. Eerst rustig alle kleedjes bekijken, degene die ik mooi vond eruit nemen, dan een top 5 maken en dan beginnen passen...
Oh ZALIG gewoon...
een prinsesje was ik...Alle kleedjes leken mij wel te staan, ook het kleedje dat ik steeds als mijn droomkleed had beschouwd tot ik hét kleedje aanhad...
Dit voelde direct goed: speciaal en tegelijk eenvoudig, speels maar toch ook stijlvol...
en bovenal: het zit 'luchtig'.
Waarmee ik bedoel dat je geen 10kg mee moet dragen. Sommige kleedjes die ik aanhad waren ook heel mooi, maar waren heel zwaar van stof en pffff daar zag ik mij toch geen hele dag in rondhuppelen...

Oh ben zo blij...
het is nog wel lang, en er komt nog wel een nieuwe collectie, maar die laat ik aan mij voorbij gaan...DIT IS MIJN KLEEDJE :-) en het is iets totaal anders dan hetgene ik eerst op het oog had.

Lieve bruidjes, ik heb een super dag achter de rug!

Geniet nog met volle teugen!
Vicky
15/05/2010

Vicky
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 394

tami
26-6-2010
 Meld misbruik22-5-2009 21:41:26

Doe zo voort,Vicky ! zou ik zeggen :))
Groetjes

tamara
4-7-2009
 Meld misbruik23-5-2009 9:24:10

Hey Vicky,

Ik heb mijn kleedje ook bij Le Chapeau gevonden. Ik deel trouwens dezelfde mening. Super vriendelijk, heel geduldig en ik heb wel tot 13 kleedjes mogen passen. Het was ook niet de bedoeling dat ik direct zou beslissen maar dat is toch gebeurd. Uiteindelijk heb ik ook een totaal ander kleedje dan ik in mijn gedachten had. Ik heb ondertussen de 1ste pas al achter de rug en mag bijna voor de 2de gaan. Als alles dan nog goed zit kan ik het meenemen. Super. Ik kijk er echt naar uit. Wat je wel beter niet doet omdat het nog zo lang is ... is nog verder kijken naar andere kleedjes. Het duurt nu wel een paar maanden eer je voor je 1ste pas moet gaan en dan ga je misschien beginnen twijfelen. Had ik ook, tot ik mijn kleedje terug aanhad en dan waren alle twijfels weg.

Ik zou zeggen, geniet van alle voorbereidingen want eigenlijk is het heel vlug voorbij. Bij mij staan er nog 42 dagen op de teller. Niet meer zo lang dus.

Groetjes
Tamara

tania
31-5-2014
 Meld misbruik23-5-2009 12:54:11

oh supper wat een gevoel ik ga ook zeker kijken bij le chapeau maar bij mij is het nog zo lang voor de trouw het is pas 19/06/2010 dus ik ga me toch proberen in te houden voor de nieuwe collectie af te wachten want ik ken mezelf en ben een eeuwige twijfelaar maar supper dat je jouw droomkleedje reeds gevonden hebt dan heb je echt al een beeld he

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...