Terug naar overzicht
Doe zo voort,Vicky ! zou ik zeggen :))Groetjes
Hey Vicky,Ik heb mijn kleedje ook bij Le Chapeau gevonden. Ik deel trouwens dezelfde mening. Super vriendelijk, heel geduldig en ik heb wel tot 13 kleedjes mogen passen. Het was ook niet de bedoeling dat ik direct zou beslissen maar dat is toch gebeurd. Uiteindelijk heb ik ook een totaal ander kleedje dan ik in mijn gedachten had. Ik heb ondertussen de 1ste pas al achter de rug en mag bijna voor de 2de gaan. Als alles dan nog goed zit kan ik het meenemen. Super. Ik kijk er echt naar uit. Wat je wel beter niet doet omdat het nog zo lang is ... is nog verder kijken naar andere kleedjes. Het duurt nu wel een paar maanden eer je voor je 1ste pas moet gaan en dan ga je misschien beginnen twijfelen. Had ik ook, tot ik mijn kleedje terug aanhad en dan waren alle twijfels weg.Ik zou zeggen, geniet van alle voorbereidingen want eigenlijk is het heel vlug voorbij. Bij mij staan er nog 42 dagen op de teller. Niet meer zo lang dus.GroetjesTamara
oh supper wat een gevoel ik ga ook zeker kijken bij le chapeau maar bij mij is het nog zo lang voor de trouw het is pas 19/06/2010 dus ik ga me toch proberen in te houden voor de nieuwe collectie af te wachten want ik ken mezelf en ben een eeuwige twijfelaar maar supper dat je jouw droomkleedje reeds gevonden hebt dan heb je echt al een beeld he