Terug naar overzicht
HE,laat maar de mooie bruidstaart voor de envoloppen maar eens zien.kijken of ik er ook zou kunnen aan beginnen.want alles begind hier aardig wat geld te kosten.GROETJES EN HOOP DAT DE DOOS GOED VOL GRAAKT.
hey natacha geef je email adres en dan stuur ik de foto door anders.
Hoi MireilleKun je dit ook naar mij doorsturen?Taschke01@hotmail.comAlvast bedanktTaschke
taschke het is verstuurd grtjs
Proficiat alvast ermee! Mag ik ze ook zien aub?Alvast bedankt!Groetjes,Veerle boekhouding@deltarent.com
Hela,Ja ik ben ook benieuwd naar je werk hoor...het kan ook alleen maar prachtig zijn, als je er zo lang aan hebt gewerkt.Stuur maar door naar majes@skynet.beThx
Zou je het ook naar mij willen doormailen aub (inesramakers@hotmail.com)? Ben ook reuzebenieuwd! Alvast nog veel plezier met de voorbereidingen!
Hoi hoi,ik ben heel erg nieuwsgierig !!!!Wil je het ook eens naar mij doormailen?wijtrouwenop16juli2010@hotmail.comAlvast bedankt.Lindsay
Nog iemand die nieuwsgierig is:avereecke@hotmail.comBedankt
ook ik behoor tot de nieuwsgierigen:vickymols@hotmail.comGroetjesVicky15/05/2010
nog een nieuwschierige bruid in spémelissa.van.hoye@telenet.bealvast bedankt!
Hey,Dit zou ik ook wel willen zien want mijn inspiratie is op. :-)neirinckxdubois@skynet.beAlvast bedankt!!grtjes
Hallo,mag ik jouw werk ook een keertje bewonderen? cindyabts@hotmail.comMerci!
ik wil het ook wel eens bewonderen hoor...greet18@yahoo.com
Ik wil het ook wel bewonderen:linda_vandevenne@hotmail.comNog 12 dagen!xxx
Hallo, dit is voor jou al wel heel even geleden. Maar ik zou het toch ook graag bewonderen en misschien namaken als het me lukt. Alvast bedanktdebondt75@gmail.comgroetjes katty