Terug naar overzicht
heyals je dan toch voor zoiets origineel gaat waarom dan de lijn niet doortrekken. in ava verkopen ze ook doorzichtige cd hoesjes... maak hier een leuke print op en doe ze zo in de bus.groetjes ellen
Eens bij een drukker gaan horen.Ik vind 50 cent voor iets wat minstens 80% van de mensen bij het papier smijt ook veel.
mja wij kochten er ook onze enveloppes int zwart en het was 40 cent per stuk, ik weet niet waar je dit anders zou kunnen kopen, maar een cd zou ik niet in een envelop doen maar misschien beter in een zelfgemaakt zakje uit papier of zo, of een doosje en dan zo posten
Bij de ava krijg je ook een korting als je een aantal enveloppen te samen koopt. Je moet het anders maar is vragen in de winkel.Ik heb het in ieder geval gekregen.Veel succes ermee.
Hallo,wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt en ze zijn vierkant. We zochten dus ook vierkante enveloppen en k' heb gewone witte vierkante enveloppen gekocht in de AVA (die kostten maar iets van een 6 euro per 50 stuks) en heb er met embossing hartjes op gemaakt. Dat is een soort reliëfdruk.Op amper twee uren waren onze 130 enveloppen af, en we hebben er al veel positieve reacties over gekregen...Ik denk dat ze qua formaat ook goed zouden zijn voor een CD, ze zijn 12,5 vierkante cm...Groetjes,Inge (1/8/09)