Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkope enveloppen

23-5-2009 0:51:41
Hey

Ik lees dat veel mensen hun materiaal gaan halen bij Ava. Ik ben er dus ook eens binnen gesprongen voor enveloppen. Nu viel dat wel wat tegen. De mooie enveloppen, geen standaard witte, waren allemaal rond 50-60 cent per stuk. Ik vind dat echt wel duur voor een envelop die iedereen toch weg gooit. Hebben jullie nog goedkopere alternatieven? We werken met een uitnodiging op cd, dus moet een buiten formaat envelop zijn.

Alvast bedankt
Ann
05/09/2009

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1747

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik23-5-2009 9:48:16

hey

als je dan toch voor zoiets origineel gaat waarom dan de lijn niet doortrekken.

in ava verkopen ze ook doorzichtige cd hoesjes... maak hier een leuke print op en doe ze zo in de bus.

groetjes ellen

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-5-2009 17:49:41

Eens bij een drukker gaan horen.
Ik vind 50 cent voor iets wat minstens 80% van de mensen bij het papier smijt ook veel.

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik24-5-2009 22:15:24

mja wij kochten er ook onze enveloppes int zwart en het was 40 cent per stuk, ik weet niet waar je dit anders zou kunnen kopen, maar een cd zou ik niet in een envelop doen maar misschien beter in een zelfgemaakt zakje uit papier of zo, of een doosje en dan zo posten

Liesbeth
22-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 11:09:07

Bij de ava krijg je ook een korting als je een aantal enveloppen te samen koopt. Je moet het anders maar is vragen in de winkel.
Ik heb het in ieder geval gekregen.

Veel succes ermee.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik25-5-2009 18:00:54

Hallo,

wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt en ze zijn vierkant. We zochten dus ook vierkante enveloppen en k' heb gewone witte vierkante enveloppen gekocht in de AVA (die kostten maar iets van een 6 euro per 50 stuks) en heb er met embossing hartjes op gemaakt. Dat is een soort reliëfdruk.
Op amper twee uren waren onze 130 enveloppen af, en we hebben er al veel positieve reacties over gekregen...
Ik denk dat ze qua formaat ook goed zouden zijn voor een CD, ze zijn 12,5 vierkante cm...

Groetjes,
Inge (1/8/09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...