Terug naar overzicht
Hallo,bij ons nog 7 daagjes langer.Groetjes Marissa06/06/09
Bij ons ook nog 7 daagjes. Gisteren mijn kleed gaan ophalen. Hangt nu bij mijn ouders thuis op mij te wachten! Gisterenavond ook onze schieting had. 't Was super! Morgen naar feestzaal alle laatste details regelen. Maandag laatste details regelen met ceremoniemeester. 't Zal nog drukke week worden!grtjsbtw: voorlopig goei weer voor ons grote dag, hopen dat het zo blijft!!!!
Bij ons ook nog zeven daagjes, net de tuin in orde gebracht en het huis nog een extra beurt gegeven, zodat alles proper proper is tegen volgende week.Maar nog veel werken komende dagen op mijn "gewoon" werk, dus zal niet meer veel in orde kunnen brengen tegen zaterdag, maar denk dat alles nu ook ok is :)Veel succes
Bij ons nog 7 daagjes op de teller.Ben gisteren mijn kleed ook gaan afhalen, kan niet wachten om het terug aan te doen. :-) Veel succes iedereen en hopelijk hebben we goed weer...GroetjesJoke
Hey,ja hoor, hier ook nog 7 daagjes. Die zullen weer snel voorbij zijn. Ik kijk enorm uit naar onze dag. Het meeste is in orde, hier en daar nog van die kleine dingetjes. En ja, ook het huis krijgt nog een goeie poetsbeurt...Ik duim mee voor goed weer!Wij wensen jullie alvast een geweldige dag toeGroetjes Caroline30/05/2009
Hey Sarah,Bij ons begint de spanning ook al te stijgen! De volgende dagen mogen van mij voorbijvliegen want we hebben super veel goesting om te trouwen ;-)) Zoals alle andere bruidjes hier ben ik met de laatste klusjes bezig, nog een paar dagen gaan werken, valiezen klaarzetten en dan op zaterdag.... volop genieten van onze dag!Alvast allemaal een fantastische dag gewenst!Groetjes,Krista30/05/09