Terug naar overzicht
Ja inderdaad de prijzen zijn afhankelijk van gemeente tot gemeente. Bij ons was het 248 EUR. Indien we om 11u wilden trouwen was het 319 EUR.Het kruisje en huwelijkskaars moesten we ook zelf voor zorgen, rode loper indien we dat wilden ook.
Klopt inderdaad. De prijs vastgelegd door het bisdom is 200 EUR. Het staat elke parochie vrij hier nog wat bij te doen. Bij ons is het (gelukkig) de basisprijs, nl 200 EUR. Rode loper is inbegrepen. Daarbij komt nog eventuele huwelijkskaars, eventuele livemuziek en de misboekjes uiteraard.
dit is nog eens kimberley weten jullie soms waar je de prijs kan vinden voor oostende
Oh ja, bij ons kost elk uur even veel. Dus geen meerprijs omdat we om 11u trouwen.Wen er maar alvast aan: trouwen kost geld!!! Maar je kan wel veel besparen, op dit forum zijn al heel veel tips te vinden.
Ik zou eens naar de pastoor bellen, kan je ineens je datum vastleggen. Ik heb nog nergens op internet prijzen hiervan gevonden. Zelf ben ik van de provincie Antwerpen. En ik vermoed dat Oostende meerdere parochies heeft, dan kan de prijs nog verschillen...
Voor regio Brugge is het 244 €Wij nemen een rode loper erbij voor 13 €. Dus in totaal 257 €Groetjes,Sophie
Bij ons, Ternat, is de prijs ook vastgelegd op 200€, daar zit dan nog een kruisje bij. Wij doen geen huwelijkskaars.
Hallo,In onze parochie trouw je voor 200 EUR en daarbij leggen ze de loper uit. Ik denk dat die prijzen worden bepaald door het bisdom, die de priesters aanstellen en ook een deel van dat geld krijgen. Misschien kan je dus eens bellen naar het bisdom waar jij wil trouwen.Hou er wel rekening mee dat als je eventueel allerlei mooie bloemen ed wil, je daar ofwel zelf voor moet zorgen ofwel moet betalen. Groetjes,An & Tom - 24/09/05