Terug naar overzicht
Dag MichaëlJe kan de volgende suggesties gebruiken: Bladerunner, He's a Pirate, Dragned.Met muzikale groetenLieven
Hallo trouwers,Als oud deejay kan ik u vertellen dat ik voor die gelegenheid altijd het nummer "Theme from The Power Game" van "The Cyrill Stapleton Orchestra" gebruikte, omwille van de bazuinen in de intro. Ook het nummer "Blue tango" van "Sid Ramin" dat met trompetten en tromgeroffel begint, is een goede keuze, al is het mij ooit overkomen dat de mensen begonnen te dansen op deze prachtige tango, en de taart gewoon links lieten liggen !Verder is het nummer "World Cup Fanfare" van Werner Drexler" tevens zeer geschikt. Wil u het meer klassiek houden, dan is "Fanfare for the common man" van Aaron Copeland het aangewezen muziekstuk. De meesten gebruiken bij de taart dit laatste nummer of de versie van Emmerson, Lake and Palmer.U ziet, keuze te over. Maak u geen zorgen indien u deze nummers niet direct bij de platenboer vindt. Een deejay met ervaring heeft ze gewoon bij de hand.Groetjes.Jules.
jan hammer - crocket's themevangelis - chariots of fire