Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taarttopper te zwaar en zakt door de taart?

23-5-2009 17:02:00
Ik ontving mijn bestelde taarttopper, nu blijkt die in porselein te zijn. Ik denk dat dat nogal zwaar wordt om op de taart te zetten. Het is een mannetje en een vrouwtje, elk 15 cm hoog. Hol vanbinnen, maar toch ...
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Ik ben bang dat ze door de taart gaan zakken. (zou best grappig effect zijn, maar liefst niet op mijn huwelijk)
Ik hoorde al van iemand die een vol stenen taarttopper had en dus veel zwaarder was. Ze moesten in het midden van de taart een gat maken, met karton om daar de taarttoppers op te zetten. Lijkt me echt raar. Dan krijg je ook bizarre vormen stukken taart.
Trouwens, ik kan geen andere taarttopper kopen want dat is de enige die ik vond in ons thema.

isabelle
16-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 407

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik24-5-2009 10:59:55

Hallo
het is echt niet ongewoonlijk dat een taart vanbinnen uit gestut wordt langs buiten zie je daar niets van en de vorm van de stukken is echt niet raar van vorm.
als je een meer lagen taart hebt die direct op elkaar staan is dat misschien al het geval, het hangt af wat de basis van je taart is ijs absoluut geen probleem kan je bijna een baksteen opzetten, biscuit moet je stutten maar cake weer niet want de consistentie van cake is steviger.
vraag maar eens aan de maker van de taart.
ps op de site van de koekjesfee daar op het forum bij hoe maak je dat een bruidstaart staat ook uitgelegd hoe een taart wordt gestut kijk misschien is als het je geruststeld.
groetjes Sylvia

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-5-2009 22:27:05

Kan je niet vooraf proberen op een stuk taart?
Naar de bakker gaan en daar een gelijkaardige taart kopen en testen. Of een stuk kopen van de verkoper van je taart.

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik25-5-2009 19:29:44

of toch misschien nog een andere bestellen bij iemand die ze zelf maakt? bvb bij www.doriensfrutsels.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...