Terug naar overzicht
Laat de personen allemaal eens samenkomen. Wedden dat er leuke, persoonlijke ideetjes zullen komen? Uiteindelijk weten die mensen het beste wat jij graag hebt.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hi Marie-Claire,zoals Véronique hieronder zegt : laat alle betrokkenen samenkomen. De beste ideeën ontstaan op deze manier en eigenlijk is dit, op zich beschouwd, ook veruit de leukste manier voor iedereen :DBovendien vervalt men minder in 'domme' opdrachtspelletjes e.d. als iedereen zijn mening geeft dan wanneer 1 persoon alles in elkaar steekt... Het heeft alleen maar voordelen, vind ik. Voor ideeën zelf, zoek je best eens tussen 'diversen' of zo op de startpagina van dit forum, je weet wel, waar je per categorie vorige posts kan opvragen. Daar hebben toen een aantal mensen verscheidene ideeën geformuleerd. Het is nog niet zo lang geleden (half mei, geloof ik).Veel sukses !Groetjes
Marie-Claire,het bericht waarover ik het had was gepost op 17 mei door Carolina en heette 'ideeën vrijgezellenavond'.Groetjes