Terug naar overzicht
hallotoen ik mijn trouwkleed ging kiezen, hing die foto op in de winkel. Maar het was reeds uit de collectie genomen omdat het teveel verkocht was. Dus ik denk wel dat je iemand zal vinden die je het misschien wil doorverkopen.succes
Dag Katrien,Bedoel je de linke jurk op de rechtse foto?Of de rechtse jurk op de rechtse foto?Ik Linea Rafaelli in Brugge zal je deze zeker kunnen krijgen. Ze hebben immers de hele collectie binnen.Wanneer trouw je?Ik zou hen eens contacteren.MvgMarieke
Beste,Reeds bedankt voor de reacties. Het is de jurk op de foto rechts (wit met kraagje bloemen en halverwege jurk ook bloemen).Ik zoek die jurk in outlet of tweedehands, omdat ik ze in de nieuwe collectie nogal duur vind.Als iemand me kan helpen of me kan doorsturen naar iemand die me kan helpen.Alvast bedankt,Katrien
ALs je je email achterlaat stuur ik graag een foto door van mijn Linea-jurk. Het is niet 100% dezelfde maar ook met halter en bloemen... Misschien valt die je ook in smaak?Groetjes,Lien
Hallo,Laat je anders je e-mailadres achter, dan stuur ik jou een mailtje.Alvast bedankt,Groeten,Katrien
ik had ook deze jurk gezocht en eerlijk nergens vond ik ze 2de hands ze is idd duur 1500 euro maar een prachtige jurk dit alvast
misschien hebben ze die bij la sposa outlet in roeselare of bij pierre-yves outlet in deinze. als het een kleedje is van dit jaar, zal je die nergens in een outletshop vinden vrees ik. maar je kan altijd eens langsgaan.