TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
23-5-2009 21:01:09
Hey Ann, ook bij jullie zat hij blijkbaar goed, heel die grote dag ! Leuk dat het allemaal (nou ja, op een paar details na dan) mooi en vlot verlopen is en dat jullie desondanks toch een heel mooie herinnering aan jullie trouwdag overhouden ! Leef nog lang en gelukkig en geniet van de wittebroodsweken :D Groetjes
|
|
sylvia
9-5-2009
|
24-5-2009 10:36:47
Hallo wij zijn ook 9mei getrouwd ook bij ons een paar tegenvallertjes maar in het grote denk je toch aan de mooie momenten he. het was een mooie dag jammer dat het zo snel om is he. groetjes Sylvia
|
|
Caroline
9-5-2009
|
24-5-2009 12:36:31
Hallo daar,
Zalig je verslagje te lezen! Onze 9 mei was ook even mooi (en ook een accidentje met een onhandige ober die zn schouder uit de kom had door zn val). Ongelooflijk wat een mooie dag het was. Zalig om eraan terug te denken hé! Raar dat het al 2 weken geleden is hé, wat vliegt de tijd toch!
Groetjes, Caroline
|
|
Marieke
18-4-2009
|
24-5-2009 20:43:03
Leuk je verslagje! Gaat inderdaad zo snel voorbij, ik kan de toekomstige bruidjes maar één raad geven, geniet van elke moment op DE dag.
Goed dat buiten kleine details je dat toch goed is verlopen, er gebeurd wel altijd iets volgens mij... perfect loopt het nooit, maar je mag de dag er niet door laten verprutsen.
Marieke 18/04 :( al even voorbij
|
|
Mandy
8-5-2009
|
28-5-2009 11:55:49
Hoi,
Wij zijn sinds gisteren terug van onze huwelijksreis en ik zag je berichtje hier staan.
Wij stonden afgelopen dinsdag ook in de goed niews krant van GVA.
Leuk he. Nog eens proficiat. 20 dagen gehuwd
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |