Terug naar overzicht
Dit ga je waarschijnlijk niet graag horen maar: Waarschijnlijk hebben ze dit moedwillig gedaan. Vrienden van ons hebben ook kinderen en die overdrijven soms (vaak?!?). Overbezorgd, kinderen altijd op de eerste plaats, constant liggen bellen als ze al eens weg zijn, voor het minste naar huis rijden,... Ik denk dat ze je je echt een avond zonder kinderen willen geven. Eens compleet iets anders. Waar gaat je ventje naartoe? Is dit ver uit de buurt? Maar die zal waarschijnlijk te dronken worden zeker? En jij zelf, ben je dan ook van plan om geen alcohol te drinken? Als je alcohol drinkt kan je 's nachts ook beter van je kind wegblijven. Bij wie laat je je kind? Vaak is dit bij de ouders. Die hebben jou ook grootgebracht, voor één avond/nacht zullen die het wel redden hoor. Als je kind het niet gewoon is van op een ander te slapen kan je half in de week misschien al eens een oefen nachtje houden? Proberen je er niet druk in te maken is het beste. Ik zou het al heel leuk vinden als mijn vrienden zoveel moeite zouden doen. groetjes, Carolina
Wellicht zullen ze oma of iemand anders ingeschakeld hebben. Geen zorgen maken. Ze zullen heus wel weten dat dit erg belangrijk voor je is.
Ik heb ook kinderen; en ben ook al eens ver geweest, allé wat is ver,een 2 uur rijden van hier.Je moet toch mensen hebben waar je kan op vertrouwen, die goed voor je kinderen zorgen.Ik zou mijn kinderen nooit bij iemand doen die ik niet vertrouw maar ik heb ouders, zus, broer, tante, vriendin waar ik echt kan op vertrouwen.Zoe zo iemand, en amuseer je!
Hi Jessica,helaas kan ik de mening van de bruidjes hieronder niet helemaal delen omdat ik als leefregel heb : doe wat je graag doet of doe het niet. Zeg aan je vriendinnen dat je je geen moment zal amuseren als je te ver uit de buurt bent en vraag of het toch niet wat korter bij huis kan, maar dat jij van jouw kant dan ook plechtig belooft dat je niet naar huis holt voor het minste geringste of de hele avond aan de gsm hangt met de "oppasser" om te horen of alles oké is. Laat de kindjes evtl bij je ouders ; in elk geval iemand warmee ze goed vertrouwd zijn. Indien jij je niet amuseert omdat het te ver weg is, wacht dan niet om dit aan je vriendinnen te zeggen, zodat ze een tussenoplossing kunnen zoeken. Als het echt vriendinnen zijn, dan kunnen ze begrip opbrengen voor jouw standpunt. Het is niet door iemand te dwingen om ver weg mee op stap te gaan, dat de avond daarom geslaagd is, integendeel ! Dus praten is de boodschap, volgens mij. Groetjes
Ik ben ook zeker dat uw vriendinnen niets zullen planne zonder dat zij een oplossing hebben voor uw zoontje. dit zal zeker al allemaal geregeld zijn,zo'n risico gaan zij niet lopen om alles te regelen en dan t ehoren dat jij niet mee gaat omwille van je zoon