Terug naar overzicht
Hoi !Wij hadden 'a moment like this' van Kelly ClarksonGroetjes,Jill
Wij willen ook "A moment like this" of "I believe in you and me" van Withney Houston.groetjes,Debby8-8-2009
HeyWij nemen ook 'Zij' van Marco Borsato. Wij huwen nu zaterdag! De suite komt binnen op de instrumentale versie van het liedje en als ik dan met mijn papa de kerk binnenkom, begint het liedje. Ik ben er best tevreden over. Laat maar weten wat het geworden is.Groetjes Caroline30/05/2009
hey,wij nemen waarschijnlijk parce' que c'est toi van Axelle Red.xLorianne
Dank je wel voor jullie hulp!Het zal Kelly Clarkson of Marco Borsato worden. Er wordt live gezongen in de mis dus nu gaan ze kijken welk liedje het beste klinkt :-)Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,Katrien19/06/2009
It is you Dana GloverBeautiful in my eyes Joshua KadisonNothing's gonna change my love for you George BensonIt is you Barbara DexAll for love Bryan Adams, Sting en Rod Stewardgroetjes, Carolina
hallo,mijn ventje komt binnen met zijn mama op "hij" van Anubis en ik kom binnen met mijn papa op "zij" van Marco Borsato.groetjes Daisy25/09/2009
Hoi,ik kom binnen op Pachabel, Canon in D. Ik vind het een prachtig lied! Mijn vriend komt er ook op binnen, omdat het in totaliteit 6 minuutjes duurd. En het gangpad is niet zo lang :D
hey katrien,wij gaan de kerk binnen op lou reed, perfect daygrt kim20/06/09
Rachel Portman vanuit Cider House Rules, titel song ontsnapt me nuecht super!!ik wou af van klassieke teeee teeee teteeeee.. :)
Wij trouwen 'op zn amerikaans', de suite gaat eerst de kerk binnen op het liedje 'allegria' van cirque du soleil.Als iedereen dan de kerk binnen is makken wij onze entree op 'truly madly deeply' van savage garden.. :)