Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er nog op 8-8-9 en hoe ver staan jullie?

25-5-2009 11:21:40
dag meisjes,

wie trouwt er nog op 8-8-9 of daarrond? en hoe ver staan jullie?

Evelien
17-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 991

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 11:31:08

Wij trouwen een weekje eerder: op 1 augustus 2009! We beginnen nu met onze uitnodigingen rond te delen. Het begint echt superdichtbij te komen hé! Spannend!

Dit weekend ook de eerste keer met de bloemist gaan spreken. Nu nog de kleine dingetjes regelen: bedankingetjes enzo!

Hoe ver staan jullie?

Groetjes

Lien
01/08/2009

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik25-5-2009 11:35:02

wij zijn ook bezig met onze uitnodigingen, willen er zo veel mogelijk zelf rondbrengen. Kleren zijn gekocht, ringen ook, misboekjes zijn af, notaris moeten we nog naar toe en bedankingen zijn klaar als ontwerp, maar ze moeten nog worden gemaakt. Dus we zijn toch goed op schema denk ik;-)

sabrina
8-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 11:40:32

Hallo

Wij trouwen ook 8-8-9
De kledij is gekocht! De ringen ook. De uitnodingen zijn we aan het rond dragen! Nu moeten we juist nog ons misboekje maken en naar de notaris gaan!

Hebben jullie al een misboekje! Is het anders eens mogelijk het door te mailen. Mercikes hé en alvast veel succes

sabrina
sabrina.deneef@hotmail.com

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 11:45:25

Hey,

Wij hebben bijna alles, behalve de kleine dingetjes en de ringen enzo is alles geregeld!!
Dit weekend de uitnodigingen rondbrengen sé!

groetjes,

Debby
8-8-2009

koen
8-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 13:47:05

Hallo,
Wij trouwen ook op 8-08-09.
Bij ons enkel nog wat kleine dingen waaronder de tafelschikking en bezig met de adressen voor de uitnodigingen te printen. de kledij mag we gaan passen voor de tweede keer.
groetjes
Koen en Inge

nele
8-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 16:18:18

Hey,

Mijn ventje en ik trouwen ook op 8 augustus! Aangezien we totaal onverwacht vorige week een nieuwe zaal hebben moeten zoeken zijn we weer bij af met de keuzes van het menu enzo. Ook de kaartjes moeten opnieuw gedrukt worden. Mijn kleedje ga ik normaal 3 juli ophalen (om zeker te zijn :)) en mijn ventje zijn kostuum is ook in orde. We zijn nog volop tekstjes aan het kiezen voor de viering. En de kleine prulletjes worden met behulp van de mama's gezocht en gevonden.
Hebben jullie ook al last van zenuwen?

groetjes,
Nele

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik25-5-2009 17:43:07

Hey,

wij trouwen op 1 augustus, en eigenlijk is ongeveer alles in orde. We moeten nog wat kleinigheden doen (zoals de menukaarten en misboekjes in elkaar steken) enz maar ik heb nog een maand verlof voor de trouw dus dat komt zeker allemaal in orde.
Van zenuwen heb ik nu nog geen last, 't is nog een tijdje he. 'k Denk dat dat pas zal beginnen als de vakantie er is, dan komt het echt dichtbij...

Groetjes,
Inge

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik25-5-2009 19:59:40

14 augustus is onze dag ..
Wij hebben niet veel meer te doen, enkel nog de misboekjes laten drukken enzo..
Echt de details! alles ophalen, nog paar keer gaan passen enz.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...