Terug naar overzicht
Ik denk dat de suite wel een goede richtlijn is... Je ouders, broers, zussen en de getuigen? Ev grootouders...groetjes,Nele
Wij hadden eerst receptie voor buren, collega's, collega's ouders, buren ouders,...En daarna terug een receptie met aansluitend wandelbuffet.Op die eerste receptie hebben we ouders/grootouders/broers en getuigen. Dus de naaste familie en getuigen.
Wij hebben besloten een uitgebreide receptie te geven en een "persoonlijker" avondfeest.Gezien de ouders van mijn vriend een groot deel van het feest betalen, zijn we een beetje verplicht ook wat connecties van hun kant uit te nodigen.Bij ons is het; gootouders, ouders, ooms/tantes, nichten/neven, vrienden, kennissen, collega's, getuigen, collega's van de ouders en belangrijke connecties van de ouders.Evt. gaan we ook nog de verder familie (achterneven etc) uitnodigen die we echt nog bij naam kennen.Zitten nu aan +/-300pers voor de receptiegroetjes
OP onze receptie kwamen de collega's, buren,... Onze ouders, mijn zus en getuige.Op het avondfeest kwamen vrienden en familie(die waren niet op de receptie)GrtjesValerie