Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie: wat is gebruikelijk?

25-5-2009 12:56:12
Wij zouden graag een receptie houden voor collega's, buren e.d. (enkel avondfeest voor naaste familie en vrienden). Nu vraag ik me af, is het gebruikelijk dat de naaste familie (hoe ver gaat dat dan) + getuigen hier ook op aanwezig zijn? bedankt

daisy

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 307

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik25-5-2009 13:21:16

Ik denk dat de suite wel een goede richtlijn is... Je ouders, broers, zussen en de getuigen? Ev grootouders...
groetjes,
Nele

s
1-6-2007
 Meld misbruik25-5-2009 13:27:27

Wij hadden eerst receptie voor buren, collega's, collega's ouders, buren ouders,...
En daarna terug een receptie met aansluitend wandelbuffet.

Op die eerste receptie hebben we ouders/grootouders/broers en getuigen. Dus de naaste familie en getuigen.

lisa
17-7-2010
 Meld misbruik25-5-2009 16:03:55

Wij hebben besloten een uitgebreide receptie te geven en een "persoonlijker" avondfeest.

Gezien de ouders van mijn vriend een groot deel van het feest betalen, zijn we een beetje verplicht ook wat connecties van hun kant uit te nodigen.

Bij ons is het; gootouders, ouders, ooms/tantes, nichten/neven, vrienden, kennissen, collega's, getuigen, collega's van de ouders en belangrijke connecties van de ouders.
Evt. gaan we ook nog de verder familie (achterneven etc) uitnodigen die we echt nog bij naam kennen.

Zitten nu aan +/-300pers voor de receptie

groetjes

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik25-5-2009 23:01:40

OP onze receptie kwamen de collega's, buren,... Onze ouders, mijn zus en getuige.

Op het avondfeest kwamen vrienden en familie(die waren niet op de receptie)

Grtjes

Valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...