Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ Bart De Graaf (prijs)

7-9-2005 10:34:16
Hallo iedereen

Wij willen graag onze dj voor het avondfeest binnenkort vastleggen. Hier en daar vind je ook de naam Bart De Graaf terug, wat mag deze dj kosten?

Alvast bedankt!
Syl*

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2262

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik7-9-2005 11:18:59

Wij hebben niet Bart De Graaf maar Studio Happy Music (zie www.studiohappymusic.be ).

Dit zijn de gegevens die ik via mail ontving:
"De prijs voor de volledige avond bedraagd 375€ tot aan het einde avond, er komen geen overuren bij na een bepaald uur! alles inbegrepen!
We draaien achtergrondmuziek bij de maaltijd, we doen iets speciaal bij het opkomen van de ijsstaart!
Er is een complete discobar aanwezig, we draaien volledig via computer
Er is een prachtige lichtinstallatie aanwezig, op het gebied van belichting zijn we zeker een streepje voor naar andere discobars toe!
We staan met prachtige lichtpalen in de zaal, die we in verschillende kleuren plaatsen, enorme mooie sfeer in de zaal
We werken met moving-heads, zijn lichttoestellen die bediend worden via pc waar we prachtige tekeningen mee maken in de zaal, bijzonder mooi ook bij de openingsdans, in een paar minuten maken we de mooiste shows klaar ivb met belichting
Wat muziek betreft op een huwelijksfeest wordt er van alles en nog wat gedraaid, voor iedereen, jong en oud, van tango, wals, tot de hedendaagse hitparade!
Jullie mogen van ons ook altijd een lijstje opmaken met geliefkozen nummers, wij proberen er rekening mee te houden! het is tenslotte jullie feest
Een paar weken voor het feest komen we eens samen om alles op een rijtje te zetten!
Disc-animator is mijn hoofdberoep, de kwaliteit van uw feest is dan ook het allerbelangerijkste voor mij!"

xxx

els

Meld misbruik7-9-2005 11:38:57

Waarom heb ik het gevoel dat dierk achter de vorige post steekt?(hopelijk niet, maar na al zijn posts begin je toch te twijfelen)
Wij hebben een bevriende DJ die komt draaien dus ik kan je spijtig genoeg niet helpen. Nog veel plezier met de voorbereidingen.

Groetjes,
Els
29-07-2006

annabel
12-8-2006
 Meld misbruik7-9-2005 12:03:25

Hallo

We hebben ook al veel goede reacties gehoord van Bart De Graaf en gaan ook eens informeren. Heb wel al gehoord dat hij niet met vaste prijzen werkt en je moet per uur bijbetalen naar 03.00 u. Dit itt studio happy musci.

Ik hou je op de hoogte.

PS Vraag me wel af of je een meerprijs moet betalen indien de dj een heel eind moet rijden naar de feestzaal ?

Groetjes

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 12:14:45

Wij hebben hem ook al geboekt voor ons huwelijk volgend jaar. Ik hoop dat het in orde zal zijn !

groetjes

Lien

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 12:26:22

Wij hebben MusicPoint vastgelegd. Een jonge vlotte man, die heel goed meeviel en op onze golflengte zit qua muziek: geen hoempapa, maar 4FM en Qmusic-muziek. Hij komt bij ons draaien vanaf 19u (bij het diner dus al) tot .... voor 350 euro, onbeperkt. Goedkoper konden we niet vinden en hij leek ons echt heel goed. www.musicpoint.be

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-9-2005 15:43:43

Hey,

wij hebben ook bij Bart De Graaf prijs gevraagd en het kwam neer op volgende prijs: € 375 + € 40/u na 01 u. Aangezien wij van plan zijn heel lang door te fuiven, hebben wij het dus niet gedaan, want dan loopt de prijs hoog op hé. Maar hij leek erg sympathiek en betrouwbaar, voor zover je dat over de telefoon kunt horen hé.

En ja, Els, ik heb ook het gevoel dat Dierk zelf achter de eerste post zit.

Groetjes,
Lieve

Sophie

Meld misbruik7-9-2005 15:58:37

Hallo Sylvie,

Wij hebben ook DJ Bart De Graaf. Hij draaide reeds op het huwelijk van mijn vriendin, binnen 2 weekjes op de onze en in oktober op die van een vriendin van mij.
Ivm de prijs: ik zou toch eens informeren bij hem persoonlijk. Volgens mij is het afhankelijk van de afstand + de zaal (of alle benodigheden aanwezig zijn) want ik denk niet dat de prijs van Lieve overeenkomt met die van ons.
Zeker een aanrader!

Groetjes,
Sophie

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik7-9-2005 18:28:48

Aan Lindsay

Ik heb de site van musicpoint eens geopend, en het lijkt me wel interessant.
Wanneer trouwen jullie? Als dat binnenkort is, kan je misschien eens vertellen of ze goed meevielen of niet?

groetjes
Katrien
30/9/2006

Kelly

Meld misbruik7-9-2005 20:25:01

wij hebben op aanraden van de zaal gekozen voor partysound.Nadien bleek dat er nog mensen uit onze kring partysound al genomen hadden en dat stelt ons gerust want tenslotte als je zelf niemand kent...

Ik ben er net als Els van overtuigt dat Dierk zich achter de post van Evy wegsteekt.

Hij zou beter stoppen met zijne zever en tevens ook als sponsor.
Zijn werkwijze bezorgt alleen zichzelf schade toe en zou wel eens kunnen veroorzaken dat dit forum in de toekomst verdwijnt.

Mensen als hem misbruiken de forums die anderen kunnen helpen.

dierk

Meld misbruik7-9-2005 23:00:55

amaai,amaaiii, was da hier allemaal, dierk en nog eens dierk, ik wil jullie maar duidelijk maken dat ik hier helemaal achter niks zit!!! de keren dat ik hier tussen stond met een reclame zijn voorbij,je zal geen reclame meer vinden van ons tussen het forum! jammer dat er een paar tussen zaten die er niet over konden kijken, hen goede recht! allemaal zo een spel over maken over enkele zinnentje reclame, maar ja..., ik hoop dat het daar bij blijft en dat de roddels voorbij zullen zijn! groeten

dierk

Meld misbruik7-9-2005 23:06:20

en voor degenen die het nog niet wisten, wij zitten belange niet achter de post van evy!!!!!zou niet weten wat we daar mee berijken!!

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik8-9-2005 17:52:56

Euh, nee hoor... Dierk zat echt niet achter die eerste post!!

Wij hebben hem inderdaad geboekt!!!

xxx Evy

Iris

Meld misbruik10-9-2005 18:41:18

Gisterenavond waren we op een bbq gevraagd en dj PartySound verzorgde het avondfeest.
Werd een echte fuif.

Volgend jaar ga ik ook huwen en
als hij nog vrij is, ga ik hem direct vastleggen.
De prijs kon hij me al vertellen en die viel echt goed mee.

Mensen die niemand kennen zou ik aanraden hetzelfde te doen.

Ik ben er al zeker van dat het een echte party zal worden met hem als dj.
Nu nog hopen dat hij vrij is op onze dag.Ik laat het nog weten.

xxx...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...