TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
18-7-2009
|
26-5-2009 8:02:59
hallo wat is voor jullie het juiste ritme? in latijnsamerikaanse muziek heb je heel veel ritmes. de klassieke salsa is trager dan bv merengue. misschien moet je gewoon even een dansschool binnenstappen en vragen welke muziekstijl het beste past met jullie ritme. Eens je dat weet, zal het misschien wat gemakkelijker zijn iets de vinden in dat bepaalde genre. Ik heb wel enkele spaanstalige vrienden. Indien je uitgemaakt hebt welke stijl je wil (salsa, merengue, cubaans...) laat maar weten. ik zal hen eens vragen wat er vandaag 'hip' is.
nathalie
|
|
Karolien
1-8-2009
|
26-5-2009 9:03:08
Hoi Nathalie,
Het zou eerder een klassiekere dans moeten zijn, zoals een wals, tango, chachacha omdat we die intussen al goed kennen. Ik ben dol op Latijnsamerikaanse muziek, maar van salsa kennen we jammer genoeg nog niet meer dan de basisstap. We dachten dus eerder in de stijl van Aventura, Amaral, Ricky Martin, pop/rock.
Karolien
|
|
Ines
3-10-2008
|
26-5-2009 10:33:07
Hey Karolien,
Wij wilden aanvankelijk Tú van Shakira nemen als openingsdans: wij kunnen toch niet dansen en dat was ne leuke slow, met een mooie tekst op de koop toe.
Uiteindelijk is het toch een jazznummer van Diana Krall geworden: The Look of Love.
Groetjes Ines reeds 235 dagen getrouwd
|
|
funfoto
|
26-5-2009 10:50:22
|
|
nathalie
18-7-2009
|
26-5-2009 14:43:46
katrien, ik heb nog volgende namen doorgekregen: frank reyes luis miguel anthony santos
ik ken er geen enkele van maar blijkbaar zijn ze ook in de genre van 'aventura'.
Que tengas un día (y baile) maravillosa !
nathalie
|
|
tami
26-6-2010
|
26-5-2009 14:54:20
Karolien,
Yira, Yira een tango van Julio Iglesias ?
Groetjes
|
|
Sofie
|
26-5-2009 15:07:59
Als je wilt, kan je altijd nummers zoeken van bekende artiesten die Spaans zingen zoals:
Mariah Carey (Heroe ipv Heroe), Christina Aguillera, Celine Dion, en zelfs Laura Posini (La Soledad ipv Solitudine) - je zou ervan versteld staan hoeveel van hen Spaanse nummers staan hebben en als je van hun stem houdt (ookal is het Spaans soms een beetje ver-Engelst :-))
Echte Spaanstalige artiesten zijn eerder - Juan Luis Guerra - Marc Antony (en Jennifer Lopez ook natuurlijk) - Shakira - Enrique Iglesias
echt heel veel keuze hoor, gewoon eens googelen op artiesten die je graag hoort!
Ik heb zelf Spaans gestudeerd maar mijn vriend niet en hij hoort die muziek ook niet graag dus bij ons zal het iets anders worden ;-)
|
|
Karolien
1-8-2009
|
26-5-2009 20:45:17
Bedankt voor alle leuke suggesties tot nu toe! Dankzij jullie heb ik al heel wat meer mooie liedjes gevonden. Juan Luis Guerra kende ik niet echt, maar zijn liedjes vind ik geweldig en helemaal de stijl waar ik naar op zoek was. :-) Ook de tango van Julio Iglesias (Yira Yira) lijkt me wel leuk om te doen. Ik ben wel nog even bezig om alle suggesties te overlopen, maar jullie zijn alvast een hele hulp!! Suggesties blijven natuurlijk meer dan welkom! We hebben ook een paar hele goeie Spaanse vrienden op ons feest, dus het is ook een beetje als verrassing voor hen bedoeld.
Muchas gracias a todos!!
Karolien
|
|
Katrien
12-9-2009
|
19-6-2009 20:30:16
Querer, uit Allegria van cirque du soleil, is spaans en heeft een tango-ritme. Misschien is dit iets??
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|