Terug naar overzicht
Dag Vanessa, Wij hebben tot nu toe ook nog niemand gevonden om te komen zingen in de kerk. Ik vind het persoonlijk wel veel mooier, dat geeft de viering zo iets extra, maar als we niemand vinden, dan werken we ook gewoon met cd's en de organist van de kerk. In dat geval vragen we gewoon aan een vriend(in) om de cd's af te spelen.Karolien
Hey,Bij ons staat alles tegen dan mooi op cd. Aangezien we geen ceremoniemeester hebben, heb ik mijn zus gevraagd om voor de juiste muziek op de juiste moment te zorgen (of dus play te drukken :)) We dachten ook 1st een bandje ofzo maar de prijzen vielen nogal tegen en onze gekozen liedjes zijn kei verschillend van instrumenten enzo.nog succes met de voorbereidingenNele08-08-09
hallo,wij laten ook gewoon een cd tje spelen.we hadden gevraagd aan de pastoor of de kerk iemand voorziet of we zelf iemand moeten voorzien.hij zei voor de zekerheid zelf iemand te voorzien.wij hebben het dan maar aan mijn neef gevraagd.groetjes Daisy25/09/2009
HeyWij laten ook gewoon liedjes afspelen met CD. Wij moesten wel zelf iemand voorzien die dit kon doen. Ik wist ook eerst niet wie ik hier kon voor vragen. Ik vond het nu niet zo'n goed idee dat iemand van de suite dit moest doen. Uiteindelijk kwam onze ceremoniemeester met de oplossing. Zij zijn met 2 dus zal 1 van hen deze taak op zich nemen.Groetjes Caroline
getuige kan dit gemakkelijk doen hoor.. of een vriend of vriendin. geen probleem.wij zullen CD gebruiken + 2 muziekjes live door familieaanrader zijn de oudere klassiekers van disney mmm belle en het beest enzo.. :)
Hoi,Wij hebben zaterdag ook een CD'tje laten spelen. Bij ons was het de koster die de CD-speler bediende.Is perfect gegaan. Zij had ook een misboekje en binnenkant in het CD-doosje stond hoe lang de nummers duurden.Ons lied voor de communie was te lang. We hebben dan teken gedaan dat het mocht stoppen en dat heeft ze dan gedaan.Geniet er van!!Inge