Nu Online
Momenteel zijn er 286 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk

26-5-2009 9:00:30
hallo,

wij zijn nog aan het twijfelen over muziek voor onze huwelijksviering. zijn er onder jullie die ook tijdens hun huwelijksviering gewoon cd's zullen afspelen? en hoe word dat geregeld? moet je dan zelf iemand zoeken om die aftespelen. wij hadden gedacht aan ne zangeres ofzo maar ze zijn allemaal zo duur.

alvast dank

vanessa
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 383

Karolien
1-8-2009
 Meld misbruik26-5-2009 9:52:11

Dag Vanessa,

Wij hebben tot nu toe ook nog niemand gevonden om te komen zingen in de kerk. Ik vind het persoonlijk wel veel mooier, dat geeft de viering zo iets extra, maar als we niemand vinden, dan werken we ook gewoon met cd's en de organist van de kerk. In dat geval vragen we gewoon aan een vriend(in) om de cd's af te spelen.

Karolien

nele
8-8-2009
 Meld misbruik26-5-2009 13:01:45

Hey,

Bij ons staat alles tegen dan mooi op cd. Aangezien we geen ceremoniemeester hebben, heb ik mijn zus gevraagd om voor de juiste muziek op de juiste moment te zorgen (of dus play te drukken :)) We dachten ook 1st een bandje ofzo maar de prijzen vielen nogal tegen en onze gekozen liedjes zijn kei verschillend van instrumenten enzo.

nog succes met de voorbereidingen
Nele
08-08-09

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik26-5-2009 13:24:13

hallo,

wij laten ook gewoon een cd tje spelen.
we hadden gevraagd aan de pastoor of de kerk iemand voorziet of we zelf iemand moeten voorzien.
hij zei voor de zekerheid zelf iemand te voorzien.
wij hebben het dan maar aan mijn neef gevraagd.

groetjes Daisy
25/09/2009

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik26-5-2009 13:40:28

Hey

Wij laten ook gewoon liedjes afspelen met CD. Wij moesten wel zelf iemand voorzien die dit kon doen. Ik wist ook eerst niet wie ik hier kon voor vragen. Ik vond het nu niet zo'n goed idee dat iemand van de suite dit moest doen. Uiteindelijk kwam onze ceremoniemeester met de oplossing. Zij zijn met 2 dus zal 1 van hen deze taak op zich nemen.

Groetjes Caroline

Els
20-6-2009
 Meld misbruik26-5-2009 18:38:15

getuige kan dit gemakkelijk doen hoor.. of een vriend of vriendin. geen probleem.

wij zullen CD gebruiken + 2 muziekjes live door familie

aanrader zijn de oudere klassiekers van disney mmm belle en het beest enzo..
:)

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik26-5-2009 22:34:22

Hoi,

Wij hebben zaterdag ook een CD'tje laten spelen. Bij ons was het de koster die de CD-speler bediende.

Is perfect gegaan. Zij had ook een misboekje en binnenkant in het CD-doosje stond hoe lang de nummers duurden.

Ons lied voor de communie was te lang. We hebben dan teken gedaan dat het mocht stoppen en dat heeft ze dan gedaan.

Geniet er van!!

Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...