Terug naar overzicht
dag EllenNog een dikke proficiat natuurlijk he!Wat een leuk verslagje, van zo te horen een superfantstische dag :-)Leuke foto's ook.Geniet nog maar lekker na ;-)GroetjesLien 7/5/2010
leuke foto's !!! natuurlijk ook een prachtige dag!Geniet nog maar na ;)
Een hele dikke proficiat!Zo te zien en te lezen heb je echt van je dag genoten! En prachtige foto's trouwens!Geniet van jullie getrouwde leven samen.GroetenEva10/10/'09
Hoi Ellen!Proficiat!Jullie hebben mooie uitnodigingen , waar heb je die laten maken?Ook leuk met dat schilders ezeltje...!Groetjes Dorien 10.07.10
@ Dorien: ik heb de uitnodiging zelf ontworpen en via Vistaprint besteld.. En de schildersezeltjes zijn te koop ;)GroetjesEllen
Oh wat fijn dat je zo creatief bent...Daar heb ik dus totaal geen verstand van om daar zelf aan te beginnen!En hoeveel schildersezeltjes zijn het?Als je wil mag je me mailen op : Jeffrey_Dorien@hotmail.comD.
Heb je ook een voorbeeld van die uitnodigingen die je kan door sturen.En die keitjes met de naam op voor de mensen vind ook super leuk! (als je daar miss een foto van hebt?)Je ziet men e-mail adres op onderstaand bericht!Dorien
super!!! wij zijn ook in Sint-Niklaas getrouwd op 9 mei! en je schoonmama had net hetzelfde aan als mijn schoonmama hihi.Wij hadden ook als thema Liefde is...superfotos!!Proficiat en geniet ervan!!!Ann en Tom
Leuke foto's !! Boeketje van bij Euro FLora in St. Niklaas? :)
Hoi Ellen , Ik weet niet of je men berichtje hebt gelezen?Maar ik zou graag even met je mailen ivm je uitnodigingen en die steentjes met de namen op...Kan je me misschien je e-mail adres geven?Of mij een mailtje sturen?Jeffrey_Dorien@hotmail.comAlvast bedankt , Dorien
sorry Dorien :) heb het een beetje druk gehad de laatste week..Je kan je vragen sturen naar mijn mail: Wittockske@hotmail.comGroetjesEllenps: de schildersezeltjes zijn ondertussen voorbehouden aan iemand.