Terug naar overzicht
Hoi,Hier ook een bruidje voor 19/09/2009 !!!Begint te korten ;-))Ik heb mijn eerste pas op 23 juli, dus nog efkes wachten daarvoor...Dit moeten wij nog doen : - bruidsboeket en bloemen/versiering kerk;- gesprek met pastoor en akkoord misboekje (is zo goed als af maar hij moet dat natuurlijk nog goedkeuren)- ringen belissen;- schoenen, lingerie en juwelen bruid- passeren op het gemeentehuis voor einde augustus- 5 juni eerste bespreking menuDe rest staat al vast, tenzij ik iets vergeten ben natuurlijk ;-))
Hey,Wij trouwen ook 19 09 09. Bij ons is het gelijkaardig met jullie Sofie, dit moeten we nog doen- 1e pas is op 3 augustus- bruidsboeket en versiering kerk- misboekje is ongeveer klaar maar moet nog goedgekeurd worden- gemeentehuis ligt vast maar we moeten nog langsgaan voor de ondertrouw- de uitnodigingen zijn we nu volop mee bezig, maar we wachten op het ontwerp van de fotograafVeel succes met de voorbereidingen
Heywij trouwen 14 dagen vroeger, op 5/9. Maar ik merk dat we nog niet zo ver zitten met de planning als de andere koppels.Wij hebben al gedaan:zaaldjgemeentehuis vast gelegdkerk vast gelegdbezig met vast leggen restaurant voor lunchdruk bezig met uitnodigingen (we maken ze zelf, dus veel werk aan)ringen gekozenkostuum bruidegommijn kleed volgende week definitief gaan vast leggen (is bij naaister)fotograafWij zijn zelfs nog niet begonnen aan ons misboekje!Maar vertrouw er wel nog steeds op dat het goed komt. Er is ons al veel tegen geslagen: kerk, zaal, dj, enveloppen uitnodigingen, kostuum bruidegom hebben we allemaal een 2e en zelfs 3e zit voor gehad!hoe ver sta jij al?grAnn
Hoi CarolienWij trouwen op 12 september maar alleen voor de wet. (dat scheelt natuurlijk alweer een pak werk he)Wat we nog moeten doen?- naar de notaris- 1 juli 1ste pasbeurt trouwjurk- in augustus kledij voor men ventje- kledij van onze dochtertjes laten maken- zaalversiering- uitnodigingen, volop mee bezig- bruidsboeket zorgt de getuige van mijn ventje voordat is het zowat denk ik, zal waarschijnlijk nog wel iets vergeten zijn, maar alles komt uitendelijk toch goed !!!Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen heTaschke
Hallo,Leuk van jullie voorbereidingen te lezen. Ik heb ongeveer een voorbereiding dat met jullie te vergelijken is.Wat ik nog moet doen:-afspraak kapper en make-up voor test-uitnodigingen versturen-ceremonie (zelf samengesteld met hulp van een professioneel iemand) verder uitwerken-bruidsboeket-binnenlocatie regio Berlaar-Lier zoeken (wat niet zo simpel blijkt)-versiering oude schuur waar de ceremonie plaats vindtDat is het zowat denk ik:-) Ik zal nog wel wat vergeten zijn, maar no stress :-)Veel succes nog!
Hoi!Wij trouwen ook in september. We moeten nog:- het bruidsboeket kiezen- afspraak met kapper en visagiste maken- onze ringen afhalen en de uitnodigingen versturenEigenlijk niet zo veel meer te doen. Relaxed.Veel succes allemaal!isabelle
Heykes,Wij trouwen ook op 19 September 2009.Het meeste is al in orde denk ik toch.De misboekjes zijn in orde alleen nog afprinten.de uitnodigingen zijn zo goed als klaar voor te verzenden.de ringen moeten we nog gaan kiezen.In juni heb ik men pasbeurt voor het kleed dat ik heb besteld.
Wij trouwen op 26 september en bij ons is ook alle grote dingen in orde enkel nog de details moeten we nog in orde brengen, wij houden een openluchtviering en daar hebben we wel nog wat werk mee om te decorerenNog geen stress maar dat gaat nog komen denk ik, brrrr....spannend he
Hey, hier nog eentje voor september.Wij trouwen op 5 september.De meeste dingen zijn in orde.Op ons todo lijstje staat nog:- Kleedje bruidsmeisje gaan kiezen- Proefkapsel- Ringen passen- Misboekjes - Trouwboeket Veel plezier nog met de voorbereidingen!Elke05-09-09
Hallo,ik trouw op 18.09.2009. heb de eerste pasbeurt in juli normaal gezien ben ook benieuwd.Moet alleen nod de kleren voor mijn kindjes gaan halen en de dingen om aan de kindjes te geven aan de kerkgrtjs vanessa