TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
4-7-2009
|
26-5-2009 12:55:54
Hey, wij hebben ook de DJ van de feestzaal zelf en wij moeten die contacteren een paar weken voor het huwelijk. Als ik u was zou ik dat ook doen, kwestie van zeker te zijn met wie je te maken hebt en om muziekkeuzes enz te bespreken. Ik zou hem toch kort van te voren contacteren. Succes nog!
|
|
annen mark
5-9-2009
|
26-5-2009 16:10:33
Hey
Wij hebben ook de huisdj maar niet geboekt via de zaal. We zijn eerst op zoek gegaan naar een dj en dan bij toeval ook bijhem beland, eens gaan kijken op locatie en we vonden hem goed. Pas achteraf bleek dat dat ook de huisdj van de zaal was. Wij moeten wel nog eens in juli langs gaan (2 ma voor de trouw) voor nog een aantal zaken te bespreken. Ik voel me daar wel beter bij. Nu ik ben ook een planbeest dus dat speelt ook wel mee. Mocht je er echt mee zitten, zou ik toch zijn gegevens vragen en eens vragen om een afspraak te maken. Gewoon kwestie van uwen eigen dj te herkennen op de trouw en mss toch nog een aantal voorkeuren door te geven, bv hoe verloopt het na openingsdans, liedjes die mss gevoelig liggen bij bepaalde mensen, hoeveel hebben jullie graag dat hij spreekt tussen de liedjes,wat is jullie muziekgenre en leeftijd gasten,...
|
|
Lien
1-8-2009
|
26-5-2009 19:51:50
Wij hebben ook een huisdj... de zaal zou alles regelen, maar voor alle zekerheid heb ik ook eens gebeld. En twas inderdaad allemaal in orde! :-) Maar dan wist ik het echt zeker hé!
Groetjes
Lien 01/08/2009
|
|
tom
18-5-2007
|
12-8-2009 16:21:26
Bedoel je dat je de dj op voorhand niet te zien krijgt?? Dat kan toch niet! Hij moet de belangrijkste avond uit jullie leven verzorgen! Trouwens verplicht worden om een dj bij de zaal te nemen, is tot vandaag nog steeds 'illegaal'! Dat noemt koppelverkoop!
|
|
tom
18-5-2007
|
12-8-2009 16:21:27
Bedoel je dat je de dj op voorhand niet te zien krijgt?? Dat kan toch niet! Hij moet de belangrijkste avond uit jullie leven verzorgen! Trouwens verplicht worden om een dj bij de zaal te nemen, is tot vandaag nog steeds 'illegaal'! Dat noemt koppelverkoop!
|
|
tom
18-5-2007
|
12-8-2009 16:21:29
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|