Terug naar overzicht
Ga eens kijken op www.retro.be . Daar komt onze auto vandaan. Ze hebben er verschillende bussen. Heel verzorgd, technisch in orde en goedkoper dan ergens anders.
Hallo,In Antwerpen zelf rijdt zo'n treintje rond. Je kan misschien eens naar de dienst toerisme bellen om te vragen of dit treintje te huur is of welke maatschappij hiermee rondtoert. Je kan mss dat toeristentreintje voor 1 dag wel afhuren en eventueel zelfs nog wat anders aankleden dan met "visitantwerp". Ik heb natuurlijk geen flauw idee van het prijskaartje dat hieraan vasthangt, maar vragen kost geen geld natuurlijk.Groetjes,An & Tom 24/09/05
Mijn schoonbroer en schoonzus hadden ook zo'n treintje gehuurd omdat ze met een grote suite en geen grote afstanden zaten. Heel erg leuk (als het niet regent natuurlijk want de zijkanten waren open). Bel eens naar de dienst toerisme en zij kunnen je wel verder helpen! De kostprijs ken ik ook niet, maar ik denk niet dat het heel duur is want zij hebben niet zo'n groot budget gehad voor hun trouw...Groetjes en succes!
Hallo,In Lier is er een bedrijf dat toeristentrams heeft.Hierbij de website:/www.touristram.be/Veel succes nog.Groetjes,Tessa