Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkoop trouwvervoer

7-9-2005 12:10:57
Voor ons huwelijk op 13/05/06 ben ik nog op zoek naar vervoer.

Ik had gedacht aan een treintje (cfr.in een pretpark), maar ik vind zo direct niets. Iemand enig idee (liefst provincie antwerpen).

Mocht dit niets worden, dan is een busje nog altijd tof, mocht er iemand daar een goei adres van hebben (en prijskaartje is inorde), gelieve het me te laten weten aub!

Coremans
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2494

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 12:23:17

Ga eens kijken op www.retro.be . Daar komt onze auto vandaan. Ze hebben er verschillende bussen. Heel verzorgd, technisch in orde en goedkoper dan ergens anders.

An
24-9-2005
 Meld misbruik7-9-2005 13:01:43

Hallo,

In Antwerpen zelf rijdt zo'n treintje rond. Je kan misschien eens naar de dienst toerisme bellen om te vragen of dit treintje te huur is of welke maatschappij hiermee rondtoert. Je kan mss dat toeristentreintje voor 1 dag wel afhuren en eventueel zelfs nog wat anders aankleden dan met "visitantwerp". Ik heb natuurlijk geen flauw idee van het prijskaartje dat hieraan vasthangt, maar vragen kost geen geld natuurlijk.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05

robben
20-5-2006
 Meld misbruik7-9-2005 13:21:18

Mijn schoonbroer en schoonzus hadden ook zo'n treintje gehuurd omdat ze met een grote suite en geen grote afstanden zaten. Heel erg leuk (als het niet regent natuurlijk want de zijkanten waren open). Bel eens naar de dienst toerisme en zij kunnen je wel verder helpen! De kostprijs ken ik ook niet, maar ik denk niet dat het heel duur is want zij hebben niet zo'n groot budget gehad voor hun trouw...
Groetjes en succes!

Tessa
15-5-2009
 Meld misbruik26-10-2008 11:16:47

Hallo,

In Lier is er een bedrijf dat toeristentrams heeft.

Hierbij de website:
/www.touristram.be/

Veel succes nog.

Groetjes,
Tessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...