Terug naar overzicht
hey,ik ben ook wel eens benieuwd naar de reacties op dit berichtje!Wij trouwen namelijk ook op 20.06.Nu begint het idd heel fel af te korten! Spannend!carocarolienenkristof.onzetrouwpagina.com
wij zijn vorig jaar getrouwd op 20/6. we hebben mooi weer gehad, uitgenome toen we naar het stadhuis vertrokken begon het te regenen. we hadden witte paraplu's voorzien dus dat was geen probleem. de receptie hebben we dan toch buiten kunnen doen ,want toen was het alweer over. ik wens jullie veel succes op jullie huwelijksdag, ik ben intussen al zwanger en bijna 1 jaar getrouwd.
Bedankt voor de info Vanessa, het had in ieder geval veel slechter gekund :).In ieder geval proficiat nog met je zwangerschap, en laat het een mooie zoon/dochter zijn, en vooral eentje die 's nachts goed slaap :)
Hey, ik ben jarig op 20 juni. Ik heb dan meestal goed weer. Ik heb al verschillende BBQ rond mijn verjaardag kunnen doen. Alleen hoop ik dit jaar dat het op 1 augustus ander weer gaat worden dan vorig jaar hoor. Toen heeft het van 's morgens tot 's avonds geregent. groetjes, Carolina
Das al een opsteker :)Wij hebben namelijk ook een BBQ gepland voor ons avondfeest :)
ook hier 20 juni ! het begint serieus te korten nu he ... :)en hoe staat het daar met de zenuwen ?? hier zijn die al heel fel aanwezig hoor ! met nog 12 dagen op de teller mag het nu wel heel snel 20 juni zijn van mij :D nog juist volgende week zaterdag onze vrijgezellen en dan zou ik willen slapen tot vrijdag ;-)Groetjes,Sylvia20 juni 2009