Terug naar overzicht
he he zit ook met dat probleem maar dan van maggie sotterno...of zoiet...ik heb al gehoord dat je voor een 1000 euro al een mooie jurk kunt hebben...is natuurlijk te zien wat voor een jurk je wilt he...spannend zou ik zo zeggen!succes!!!!!!!anna.
Bij linea schommelen de prijzen toen ik ging passen tussen de 1500 en 2000 euro.Gr
Ik betaal mijn kleed 1300 euro.
Hey daar, heb zelf ook een jurk van Linea Raffaelli (mooi!) en de prijs zit rond 1500 euro. Top en rok. Als ik het mij goed herinner liggen de prijzen van Linea tussen 1000 en 1800 euro. Maar hoor zeker ergens anders ook nog eens. PS: in Vlaanderen zijn 2 winkels die exclusief Linea Raffaelli verkopen, 1 in Hasselt en 1 in Leuven. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken..
Inderdaad, tussen de 1000 en 1800 euro ongeveer. Het mijne kosten bijna 1400 euro. Een top en rok zijn ook duurder dan een kleed in één stuk.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Dag Melanie,Het duurste van Linea is rond 2200€ zei de verkoopster in de winkel waar ik ben geweest. Het mijne (top en rok) is ongeveer 1800€. Je moet opletten met de totaalprijs, want vaak zijn de accessoires niet inbegrepen en worden deze nog bijgeteld bij het geheel (bvb. halsversiering in hetzelfde stof als de jurk)Als je een kleedje neemt (uit 1 stuk), zit de prijs inderdaad een stuk lager... Veel plezier nog met de zoektocht en het passen :) Groetjes Sara08/08/'09
Ik ga morgen naar de winkel in Leuven dat enkel Linea Raffaeli verkoopt om voor de eerste keer te gaan passen. Zal u weten te zeggen hoe duur ze zijn. Ik vind het super spannend !! Hou je op de hoogteMarine (31/10/09)
Je kan op de website van de winkel Linx eens een kijkje gaan nemen. Ze geven geen exacte prijzen, maar wel een gemiddelde prijs wat je zou betalen. Ik heb een rok en top van LR en kost 1250 euro.Ik denk dat de prijzen tussen ongeveer 1000 en 2000 euro liggen.Veel pasplezier!