Terug naar overzicht
wij hebben u gebruikt ...We willen deze bijzondere dag afsluiten met een groot feest! U bent uitgenodigd ...Komt u mee feesten ...Op de envelop zet je sowieso : DHR & MEVR of MEVR als ze alleen zijndan weten ze het hè
ik ben ook meer voor het informele, en zou opteren voor jullie... maar je moet kiezen waar jullie je het beste bij voelen he
Hoi,Ik zou U zeggen... Waarom? Het kan dienen voor de twee (enkelvoud en meervoud).En, denk aub aan de singles; het is echt niet leuk om een kaart te krijgen met jullie als je alleenstaande/vrijgezel/weduwnaar e.d. bent...Dat is mijn mening erover; het is nu niet dat U zo heel stijf overkomt, maar denk dat je daar minst fout mee doet.Succes!Rebecca27/06/09
Hangt er van af hoe formeel je het wil hebben.Jullie is wel een meervoudsvorm. Ook wel een beetje raar als single om dit te ontvangen.Wij trouwen en nodigen een kleine groep mensen uit, allemaal goeie bekenden. Wij gebruiken zelfs 'je'.
Wij hebben ook voor 'U' gekozen.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik zou dus ook "U" gebruiken.Dit is inderdaad zowel enkel- als meervoud en het kan zowel formeel als informeel worden opgevat