Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

envelopkes herkennen

26-5-2009 22:06:15
Graag hadden we een systeem gevonden om de envelopkes die we krijgen te herkennen na ons feest. Als ge zo'n 70 enveloppen krijgt zonder naam weet ge dus de volgende dag niet meer hoe of wat.

Hoe pakken jullie dit aan ??

Lindsey
14-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 370

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik26-5-2009 23:05:23

Deze vraag is gisteren ook al gesteld door Jessica en er zijn 15 reacties op gekomen. even zoeken zou ik zeggen.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik27-5-2009 8:19:44

Meestal zit er wel een kaartje in met de naam en felicitaties. Denk niet dat ik er één zonder naam heb gekregen!
groetjes,
Nele

evy
1-3-2009
 Meld misbruik27-5-2009 9:33:22

Hier zaten er ook overal kaartjes bij hoor, geen enkele naamloze gekregen! 'k Zou me niet met zo'n omslachtig gedoe bezighouden hoor. Komt over alsof je de mensen niet vertrouwt en 't is gewoon een hele klucht!

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik27-5-2009 10:20:12

Het komt misschien over alsof we de mensen niet vertrouwen of willen controleren, maar het is gewoon het feit dat we de dag zelf totaal niet gaan bezig zijn met wie wat ...
En dat we achteraf de mensen persoonlijk willen bedanken voor hun gift..
Als ze een bos bloemen geven bijvoorbeeld kunnen we niet zeggen: bedankt voor de gift we hebben er iets moois mee gekocht ..

Dat is gewoon onze bedoeling..
Als ze 10€ geven kunnen we moeilijk zeggen: we zijn er es mee gaan shoppen ..
Nee dan zeggen we: we hebben het toegevoegd aan onze spaarpot voor de nieuwe ramen!

Ohja, bedankt Katrien.
Ik had er niet op gelet dat de vraag al was gesteld ... Heb ze teruggevonden :)

evelien
10-4-2010
 Meld misbruik27-5-2009 14:21:23

hoi,
wij gaan gewoon de naam door een getuige er laten op schrijven. We nemen de envoloppes in ontvangst en geven deze dan door aan de getuige.
groetjes

Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik27-5-2009 14:40:13

Hey

Wij gaan ons hier niet met bezighouden. Trouwens, je hebt er niet echt de tijd voor denk ik. Het is natuurlijk niet plezant dat er lege enveloppen kunne tussenzitten, maar daar hebben die mensen meer last van dan ikzelf denk ik. Zoiets doe je gewoon niet, maar ik zou nu niet speciaal moeten weten wie zoiets doet.

Groetjes Caroline

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik28-5-2009 14:04:28

Ik ging dit eerst ook doen. Maar uiteindelijk heb je daar dus echt geen tijd voor!
Er zaten tussen de 200 envelopkes ook gelukkig maar 2 zonder naam. Ik ben de lijst afgegaan, en heb ook kunnen raden wat van waar komt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...