TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
27-5-2009 9:29:43
Hallo Veerle,
dit is behalve een héél mooie locatie, vooral een locatie die tot in de perfectie een huwelijksfeest verzorgt ! Aan letterlijk elk detail wordt aandacht geschonken en de mensen die er één zoon/dochter gehuwd hebben, gaan er meestal terug voor de overige kinderen. Niet goedkoop maar zijn geld beslist waard. Hof van Nazareth is een 'vaste waarde' in de feestzalen. Dus wat de organisatie betreft : tip top. Je kan ten volle van je dag genieten terwijl het personeel alles in de gaten houdt :D
Groetjes
|
|
Ilse
4-7-2009
|
27-5-2009 10:02:14
Dag Veerle,
Ik trouw op 4 juli 2009 in het Hof van beatrijs; Dit is juist naast het hof van nazareth gelegen. Wij hebben voor deze zaal gekozen omdat aan deze zaal een grote tuin is en bij het hof van Nazareth is het meer terras. Ik denk dat dit de smaak en stijl is. Maar ik zou zeker en vast Hof van beatrijs ook aanraden om al eens te bezichtigen. Deze mensen zijn heel vriendelijk en wij vonden het alleszins een prachtige zaal! Ons feest moet nog komen dus ik kan nog geen verdere info geven. Geniet van jullie voorbereidingen en alvast proficiat!
Groetjes Ilse
|
|
Marine
31-10-2009
|
27-5-2009 11:28:17
wij zijn het ook gaan bezichtigen en vonden het héél mooi. Het enige spijtige is dat er twee zalen zijn, en dus kunnen er ook twee trouwfeesten zijn op dezelfde dag (dus ook twee bruiden). Dat vonden we maar niks. Voor de rest, qwa prijzen zijn ze niet duurder of goedkoper dan andere zalen. Wij zijn er 5 gaan zien en allemaal rond dezelfde prijzen. Wij trouwen in het Kasteel van Nieuwland. Véél succes !
|
|
Laura
11-7-2009
|
28-5-2009 9:58:39
Hey,
Wij zijn die ook gaan bezichten en is uiteindelijk op de 2e plaats beland. Onze feestzaal (De Residentie - Kasterlee) heeft het voordeel dat het net iets goedkoper is en een hotel heeft (belangrijk voor ons). Maar het hof van Nazareth was heel mooi, mooi terras!! En die mevrouw was ook heel lief en vriendelijk (ten opzichte van die van Beatrijs amai, we konden niet vlugger weggaan precies). Kasteel van Nieuwland is ook mooi ook een hotel maar die mens drukte veel te veel zijn eigen mening vond ik en het was er wel ferm duur. (die zaal ben ik gaan zien voor mijn zus die ook dit jaar trouwt). Ma bon, ik wijk soms wat af, ik zou het hof van Nazareth zeker aanraden!!
Groetjes, Laura
|
|
Ann
18-7-2009
|
2-6-2009 21:32:11
Hey Veerle,
Wij zijn zelf afgelopen maand(9 mei) getrouwd, en hebben ons feest in het hof van nazareth gedaan. Het was gewoonweg supergoed, goede bediening gekregen, lekker eten. We hadden ne maitre en alleen maar lof erover. Hij heeft ons allemaal samen met de andere mensen goed bediend. Wij hebben de pech gehad dat de mug is moeten komen voor mijn nonkel, en hij was zelfs als we 's morgens doorgingen, bezorgd hoe het met hem ging.
Ik kan niks anders dan goeds vertellen over deze zaal, ok er zijn 2 zalen, maar ik kan je verzekeren, daar merk je niks van aangezien die van elkaar zijn afgescheiden door een tuin !
Groetjes Ann
|
|
Katrien
15-5-2010
|
5-6-2009 11:21:46
Hallo, ik heb blijkbaar een andere ervaring... Vorig jaar ben ik in het hof van nazareth naar een trouwfeest gegaan en vond het maar zozo. Ik bedoel, het eten was lekker, maar de bediening vond ik niet vriendelijk. De zaal was ook niet mooi ingericht, maar misschien ligt dat meer aan de mensen die de trouw gaven. Ik wil maar zeggen, voor het geld dat je er betaalt vind ik dat er andere en betere feestzalen zijn die dezelfde of betere kwaliteit aanbieden voor een lagere prijs. Ik wil wel afsluiten met een positieve noot: de tuin is echt heel mooi en je hebt inderdaad helemaal geen last van andere feestvierders in de zaal naast je.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|