Terug naar overzicht
Hey JokeJa,ja, wij huwen ook nu zaterdag 30 mei. Ik heb eigenlijk ook nog geen zenuwen. Ik kijk er enorm naar uit. Ben voor de moment nog aan het poetsen zodat het huisje toch ook een beetje blinkt. Morgen nog even naar ons restaurant om de laatste dingetjes te regelen en dan denk ik dat er niet veel meer moet gebeuren.Voor jou ook een geweldige dag toegewenst!Groetjes Caroline30/05/2009
HeyBij ons is alles zo goed als gedaan. Vandaag mijn kleed gaan ophalen, vrijdag nog de huwelijkskaars halen en de bedankjes voor getuigen en ceremoniemeester. De rest hebben we al. Dan nog hier en daar iets halen en de kerk al gaan versieren. En daarna genieten van onze dag :-)Ik kijk er ook echt naar uit, maar totaal nog geen zenuwen. Die zullen misschien nog komen he :-)Een zalige dag toegewenst, geniet ervan! Het weer al zeker niet tegen zitten ;)Grtz, Sarah
Wij trouwen ook zaterdag, eigenlijk is alles nu klaar. Morgen ons gerief naar de feestzaal brengen zodat we onze persoonlijke touch al klaar kunnen maken :)en dan is het eigenlijk enkel nog trouwen :) zalig ik kijk er al zo lang naar uit:)grtx
Hey dag Joke,Ben jij de Joke van de verloofdenavond in Zoerle?Hoe was je dagje, ben wel benieuwd :-). Vertel is (via mail of zo, want anders ga ik da hier nooit terugvinden). En de huwelijskreis enzo...Als ge fotookes hebt moogt ge der altijd is eentje doorsturen ;-)ans.peterse@aclvb.beVoor ons is het nog 47 daagjes wachten, de stress begint al.GroetjesAns en Bert08-08-2009