Nu Online
Momenteel zijn er 448 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe de gasten ontvangen die later komen?

27-5-2009 13:22:23
hoi, nog 37 daagjes en het is zover. Wij zijn de laatste "details" aan het regelen en we vroegen ons af hoe we de gasten moeten ontvangen die pas na het eten erbij komen.Ze komen rond 21u30 en de bruidstaart en dessertbuffet komt pas rond 23u. Laat ik hun in een zaaltje apart binnenkomen waar ze dan een glaasje bubbels en een hapje krijgen en als ze voltallig zijn begeleiden we ze naar de hoofdzaal of laat ik ze onmiddelijk bij ons in de zaal aan tafel schuiven? Denk de eerste oplossing ivm wij nog niet gedaan met eten misschien? Wat denken jullie, hoe doen jullie het?
groetjes Nathalie
03-07-09

Nathalie
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 362

Ellen
28-8-2010
 Meld misbruik27-5-2009 13:41:13

Hey Nathalie !

Het aftellen is al goed begonnen, nog maar 37 dagen ! :-)

Bij ons komen er ook vrienden enkel naar het dessertbuffet en avondfeest. Het is zo geregeld dat de mensen van de zaal deze vrienden in een aparte zaal ontvangen, een glaasje aanbieden en enkele hapjes. Nadien worden wij erbij geroepen en kunnen we eerst eens apart met deze vrienden babbelen vooraleer ze begeleid worden naar hun plaats aan tafel. Nadien schuiven ze samen met iedereen aan aan het dessertbuffet.

Ik denk dat dit wel een goede oplossing is, want als iedereen apart arriveert, word je constant van je tafel weggeroepen en wordt het een beetje een chaos denk ik.

Veel succes !
Ellen

Kim
1-1-2012
 Meld misbruik27-5-2009 16:45:31

test

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik27-5-2009 17:05:53

Nathalie,

Wij hebben ook nog heel wat gasten uitgenodigd voor avondfeest en houden vr hen een aparte receptie van 0.5u, nadien schuiven ze mee aan aan het dessertenbuffet.

gr
Ann
5/9/2009

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-5-2009 17:06:59

Bij ons ook hetzelfde systeem. De dansgasten komen in een apart zaaltje binnen waar ze een glaasje aangeboden krijgen. Daar kunnen ze even met elkaar babbelen (ondertussen is het hoofdgerecht bij de avondgasten aan het zakken). Als zowat iedereen is gearriveerd, worden ze naar hun tafels geleid.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...