Terug naar overzicht
Hallo NicolasWij hebben ongeveer hetzelfde gedaan als jullie ( stadhuis kan bij ons maar 6 maanden vooraf) maar wij zijn dan wel al naar de kerk geweest ... Komt zowat effen uit he !Denk dat dat de belangrijkste zaken zijn om nu al te doen ! Ik ben nu wel begonnen met uitkijken voor trouwkleedjes maar dat is niet voor u he :-)Laat ons hopen dat het mooi weer gaat zijn. voor de rest ben ik gewoon al wat prijzen gaan opvragen : bloemen, drukwerk, ijsjes ...groetjesLien
Nog vergeten vragen :Van waar zijn jullie ? Waar houden jullie je feest ?groetjes
Wij zijn van Gistel. Daar trouwen we ook. Feest gaat door in Salons De Lelie in Beauvoorde.En jullie?
wij zijn van Wingene en ons feest gaat door in Huyze de Baere in MaldegemgroetjesLien
Hebben jullie gedacht aan een videofilm?Als ik U kortweg,een eerlijke videoman mag aanbevelen: surf dan eens naar:www.videomanie.be Deze mensen filmen met 2 personen,en 2 camera’s,zodat je niets hoeft te missen.Zeer aantrekkelijke prijzen.Zij gaan binnenkort ons huwelijk filmen.Nadat we hun demofilm bekekenhadden,moesten wij niet meer twijfelen…En je moet ze ook geen menu betalen,want ze eten niet mee aan de tafel.Dat bespaart u ook al 100 euro !!Wat riskeer je ?Beste Groeten,Antoon