Terug naar overzicht
je kan zoiets bestellen via www.huwelijksbedankjes.nl maar voor de rest heb ik geen ideeGroetjes,Nathalie27/06/09
Volgens mij doen ze dit bij Doopsuiker Symphony in Herzele!
HalloVia de site origineelkadootje.nl kan je dit laten doen. Wij hebben dit gedaan voor onze getuigen. Er is voor ieder budget iets gezien je uit verschillende pakketten kan kiezen. Leveringskosten vallen heel goed mee en alles is supergoed verpakt.Ik zou dit iedereen aanraden.Groetjeseen ex-bruidje
Stephanie,Kan je de juiste link eens doorgeven.Het zal wel a&n mij liggen, maar ik kan het op de site niet terugvinden.Alvast bedankt!
Stephanie, Ik kan het ook moeilijk terug vinden op die link die jij doorgaf.De link van Nathalie doet het wel bij mij. Maar ik wil liever de jouwe (sorry Nathalie) omdat jij er ervaring mee hebt.Ik zoek namelijk een verjaardagskado'tje voor mijn man. :-)
Dag damesVreemd dat jullie die link niet vinden, ik heb geen probleem.De volledige link is: www.orgineelkadootje.nl Voor wie het nog niet mocht lukken, hier de volledige link voor het huwelijk:http://www.orgineelkadootje.nl/huwelijksgeschenken-en-b... Veel snuffelgenot!Groetjes
Stephanie,Bedankt. Die lange link doet het wel. Bij die korte link moet ik nog 5 keer doorklikken en dan is het nog niet duidelijk.Maar nu heb ik het gevonden!Nathalie: Jouw link ziet er ook interessant uit.