Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkelijke trouw 12 juni 2010 temse

27-5-2009 21:21:18
hallo,
we trouwen volgend jaar 12 juni.
De feestzaal en traiteur liggen al vast. we doen een bbq. de fotograaf ligt ook al vast.
we voelen ons overal toch goed bij. echt tof dat we dat allemaal toch al hebben
Gisteren heb ik gebeld naar de deken van Temse in oost-vlaanderen. de datum voor de kerk ligt vast en in september moest ik terug bellen voor verdere afspraken.
ik vroeg mij af wat er dan nog allemaal volgt.
is er nog iemand die trouwt in kerk van temse?

groetjes
claudia

claudia

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 694

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-5-2009 21:29:01

Misschien als volgende de dj en het vervoer?

Op onze website (zie onderaan) kan je zien in welke volgorde wij alles hebben aangepakt.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

claudia

Meld misbruik27-5-2009 21:45:25

dj wachten we tot zaterdag. we hebben er al goeds over gehoord, maar vrijdag trouwt een buurmeisje met die dj en willen weten of ze die ook goed vond.

en vervoer regelt mijn ouders. we mochten het ons niet aantrekken

bedankt voor de tips en een leuke website, zo kun je je gedachten en gevoelens eens goed vertellen. het komt voor jullie ook dicht bij alleszins een fijne dag gewenst en genieten.

Groetjes
claudia

Petra
13-6-2009
 Meld misbruik28-5-2009 8:22:41

Hey Claudia

Wij trouwen op 13 juni (binnen 16 dagen!) in de hoofdkerk van Temse. Ook bij de Deken.
Ben jij van Temse?

Groetjes
Petra
13/06/09

claudia

Meld misbruik28-5-2009 19:30:06

ja, eigenlijk ben ik van temse velle, en in die kerk trouwen wij dan met de deken.
Alles goed verlopen met die deken?

groetjes

Petra
13-6-2009
 Meld misbruik29-5-2009 8:54:37

Toen we voor de ondertrouw gingen, hebben we er zeker een uur binnengezeten. Hele vriendelijke man! Je krijgt wel vanalle teksten mee om uit te kiezen en enkele voorbeelde van misboekjes. Ik heb lang getwijfeld over de muziekkeuze omdat hij graag wilde dat we de orgelist overal bij betrokken. Maar wij zijn hier eigenlijk niet voor. Ik heb dus als intredelied 'Bruidsmars van Mendelsöhn' en voor de rest allemaal 'moderne' liedjes zoals Bryan Adams en Eros Ramazzotti. Hij vond het goed dus geen enkel probleem gehad met hem!
Nog veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes
Petra
13/06/09

claudia

Meld misbruik29-5-2009 17:42:47

bedankt voor de reactie, want als je dat soms leest op deze website dat mensen op bezinning moeten en zo.

een fijne dag binnen twee weken.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...