Terug naar overzicht
Misschien als volgende de dj en het vervoer?Op onze website (zie onderaan) kan je zien in welke volgorde wij alles hebben aangepakt.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
dj wachten we tot zaterdag. we hebben er al goeds over gehoord, maar vrijdag trouwt een buurmeisje met die dj en willen weten of ze die ook goed vond.en vervoer regelt mijn ouders. we mochten het ons niet aantrekken bedankt voor de tips en een leuke website, zo kun je je gedachten en gevoelens eens goed vertellen. het komt voor jullie ook dicht bij alleszins een fijne dag gewenst en genieten.Groetjesclaudia
Hey ClaudiaWij trouwen op 13 juni (binnen 16 dagen!) in de hoofdkerk van Temse. Ook bij de Deken. Ben jij van Temse?GroetjesPetra13/06/09
ja, eigenlijk ben ik van temse velle, en in die kerk trouwen wij dan met de deken. Alles goed verlopen met die deken?groetjes
Toen we voor de ondertrouw gingen, hebben we er zeker een uur binnengezeten. Hele vriendelijke man! Je krijgt wel vanalle teksten mee om uit te kiezen en enkele voorbeelde van misboekjes. Ik heb lang getwijfeld over de muziekkeuze omdat hij graag wilde dat we de orgelist overal bij betrokken. Maar wij zijn hier eigenlijk niet voor. Ik heb dus als intredelied 'Bruidsmars van Mendelsöhn' en voor de rest allemaal 'moderne' liedjes zoals Bryan Adams en Eros Ramazzotti. Hij vond het goed dus geen enkel probleem gehad met hem!Nog veel succes met de voorbereidingen.GroetjesPetra13/06/09
bedankt voor de reactie, want als je dat soms leest op deze website dat mensen op bezinning moeten en zo. een fijne dag binnen twee weken.groetjes