Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie locatie voor foto's regio Gent

27-5-2009 23:24:43
Hey aanstaande bruidjes
Ik ben opzoek naar een toffe locatie voor de trouwfoto's regio Gent. Wijzelf wonen in Evergem.
Aangezien onze fotografe (mijn nicht)van Franse afkomst is, kan ik niet echt op haar rekenen wat de locaties betreft.
Wie kan me helpen en heeft leuke en originele ideetjes?
Alvast bedankt.
Groetjes
Sofie

Sofie
22-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1306

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik27-5-2009 23:28:52

Hey, wij zijn vorige week zaterdag getrouwd in Gent, en hebben onze foto's op volgende locatie getrokken:
- Tuin van Sint Pietersabdij
- Sint Pietrsplein
- Kalandenberg
- Sint Baafsplein

Wij hebben ook aan de opera gedacht, maar aangezien het zo mooi weer was, was dit niet nodig. Voor de opera moet je wel 200 euro betalen!
Andere mogelijkheden: SMAK, Huis van Allijn, Vooruit.

Succes ermee!

Groetjes
Karolien.

Sofie
22-8-2009
 Meld misbruik27-5-2009 23:29:53

Hey Karolien
Alvast bedankt voor de tips!

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik28-5-2009 9:45:06

wij hebben onze foto's in het smak genomen en in het citadelpark, en het resultaat was prachtig.

Cynthia
16-5-2009
 Meld misbruik1-6-2009 0:35:09

we hebben onze foto's getrokken in de abdij van drongen en in het smak. Realiseer je wel dat je met je kleed geen massa's afstanden te voet kan afleggen (ale ik toch niet)

groetjes

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik14-6-2009 19:23:23

wij gaan onze foto's trekken in Gent Zeehaven, daar vind je veel bergen zand, roeste treinen, bergen roest enz. We wilden geen park of zo, en vermoedden dat het in het centrum van Gent heel druk zou zijn op een zaterdag in augustus. Een collega heeft vorig jaar haar foto's getrokken in Gent Zeehaven en ze zijn prachtig, dus was de knoop snel doorgehakt.
Groetjes,
Inge (1/8/09)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...