Terug naar overzicht
mireille-luc,We hebben besloten om 'nepbloemen' te gaan gebruiken.Geven geen plekken op je kleren, verwelken niet,...Ik ben bij SIA gaan kijken en we gaan er iets moois van maken...Zelfs een corsage voor hem is er ook voor voorzien dus dat zal ook niet afgeven op zijn kleren...Succes.Gr.Tess
Hey,Als je zeker wil zijn, stap dan eens een bloemenwinkel binnen. Ik ben bij 3 info gaan vragen omdat ik een polsboeket wou en bij Van Gastel hebben ze er dan 1tje gemaakt als voorbeeld tijdens een opendeur. Ze begeleidden me goed bij het kiezen van de bloempjes want in augustus staat niet alles nog zo mooi in bloei. Ik vond het trouwens goed meevallen van prijs: redelijk wat uren handwerk en fijne bloempjes die gelijmd moeten worden (tegen het opkrullen) voor €50.groetjes,Nele08-08-09
ik heb ook nep hortensia's van SIa. Ook niet goedkoop maar wel mooi en toch minder duur dan een levend boeket. En daar heb je achteraf pas echt plezier van.
Lelies zijn inderdaad héél gevaarlijke bloemen in een boeket, vooral met een witte jurk ! Op de stampers zit nl. ontzettend veel stuifmeel dat bij de minste lichte aanraking, al voldoende is om een hele vlek achter te laten... Daarom worden in veel boeketten de lelies vervangen door aaronskelken (arums) en die laten gelukkig géén vlekken achter. Groetjes.
Vorige week is een goede vriendin van me getrouwd en zowel zij als de bruidsmeisjes hadden een boeketje met lelies erin. Vele bloemen waren nog dicht en de bloemen die open waren, daar waren de meeldraden uitgeknipt (want deze geven een gele kleur af). Het kan dus zeker!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
hey bruidjes this gelukt heb het boeket gevonden die dat ik wou hebben .heb er wel 10 bloemenwinkels voor moeten lopen .is al besteld voor 1 augustus dat is ook al klaar pfff dank je voor de tips grtjs .